Au Au i puppene!

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Puppene mine er så sykt ømme for tiden, spesielt om kvelden. Det er dritvondt å ta av bh'en...*Sukk*

Kjenner til det ja! Og når (snart)2-åringen min klatrer på meg og lener seg med hele kroppsvekten på en hånd på puppen in er det rett før jeg hyler i smerte!

Heh... her er det ikke bare rett før... jeg hyler jeg. Haha... han klemmer ikke til over puppen min mer for å si det sånn. :-P 

MHM! hatt det slik siden før jeg fant ut at jeg var gravid! slik var det med datteren min også.. har også gått fra 80B til 85D!!!! er 13 uker imorgen! helt sykt!

Her er det sjelden de slippes ut i det fri ;) AU! Sover med en stram singlet som holder de på plass, da er det ikke så vondt :)

Jeg var verst forrige uke..nå er det ikke så ille :) Forrige uke var det vondt å dusje, og våknet om natten hvis jeg snudde meg på magen... uff... smertefullt :/

Mine er bare ømme..ikke så vonde....Men de siste dagene så har de likosm klødd..!! Skikkelig ubehagelig..:S

Det har jeg hatt siden 1. uke. Syyykt vondt! Er nå ca. 10 - 11 uker og har enda vondt :P

Huff ja, melder meg inn i puppevondtklubben! Har også hatt stooor økning i bh str, og erfart at spiler ikke hjelper på vonde pupper:)

Oooff, samme her! Har gått fra slacke 75B-pupper til spretne 80 DD. Hadde de bare ikke vært så vonde vlle jeg nok syntes det var helt greit ;) Mine klødde også, like før de svulmet opp lxm..

Har gitt seg litt her men fortsatt ømt...Sist gikk jeg fra B til D og de er allerede begynt å vokse så vetta søtteren hvor dette skal endeemoticon

Fryktelig ømme og harde her også. Har gått fra en 80D til 80F!!!!!!!!!!!!! Nå skal det sies at jeg kjøpte en SVINDYR bh på sånn spesialforretning og der er str litt annerledes enn i kjedebutikkene men allikevel.... F!!!

Back
Topp