Au, au halen min!!

Lohne

Forelsket i forumet
Hei!
Er nå ca halvveis i svangerskapet og har kjent litt på bekkenløsning i en del uker.. Har vært hos fysio, fått treningsopplegg og tilrettelegging på jobben og alt fungerte egentlig veldig bra.. Men så plutselig etter trening fikk jeg så sinnsykt vondt i halebenet!! Kjennes ut som jeg har falt på holka og brukket halebenet rett og slett...klarer nesten ikke å sitte eller ligge. Har noen erfaring med dette? Hva gjorde dere evt med dette? Skal til fysio i mårra, samt til jm for å få  nåler i ørene. 

meget mulig du har låsning da.. Kanskje du skal prøve kiropraktor?
Skal ikke si så mye, for jeg går sånn hver dag, men kommer meg ikke til kiroen :p

hørtes litt ut som låsning ja....

Ja, okey...har tenkt den tanken selv også. Sukk, takke meg til å spy i 9 mnd. Bekkenløsning er ikke mye stas :p
Takk for råd!!

Og så begynte jeg å synge på "lille kattepus" :D

Men ja, det høres ut som om du har fått deg en eller annen form for låsning, håper fysio klarer å hjelpe deg med det i dag..

Ingen låsninger, men stramme leddbånd. og svært spent muskulatur. Fått behandling av fysio samt akupunktur i dag, så krysser fingrene for at det gjør susen!  Har trua :) Kan ikke klage på den servicen jeg får som gravid i allefall. Får komme inn raskt både til fysio og jm og ikke betaler man en krone for det....:)

Så bra :) Måtte du ikke betale hos fysio? Hadde du henvisning fra lege?

Ja, hadde det fra tidligere i svangerskapet, da bekkenløsningen ble plagsom første gangen. Så jeg hadde "åpen retur" dersom plagene skulle sette inn igjen!

Nå er det tilbake på trening med nytt mot! :)

Back
Topp