Au au foten min! må bare syte litt!

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Jeg har så utrolig flax!! grr! Presterte å falle ned trappa her for noen timer siden. Kan tenke meg det var litt av et syn der jeg datt med både skittentøy og julepynt ( Ja, jeg må jo selvfølgelig gjøre mest mulig på en gang!) Jeg datt på foten min som jeg segla på nedover trappa! Jeg klarte ikke å gå på foten etterpå.Jeg måtte få sambo til å komme hjem fra jobb å kjøre meg til legen. Å stakkars baken min! slo den også i fallet. auauau! Legen sa at ingenting var brekt, men at helgen kunne gå før jeg ble bra igjen.

Blir så redd når jeg faller, med tanke på at jeg er gravid osv. Men jeg regner med at den lille spira ligger godt isolert i magen min :)

Hvordan er det med dere da jenter? har dere det bra?

nei uff da!! så uheldig... men bra det ikke var noe brekt :-) å lille spira har det nok fint, ligger jo så godt beskyttet:-)

jeg sitter på jobb.. men er sååååå trøtt att jeg ikke klarer konsentrere meg... skal bli godt å komme seg hjem snart:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

nei uff da!! så uheldig... men bra det ikke var noe brekt :) å lille spira har det nok fint, ligger jo så godt beskyttet:)

jeg sitter på jobb.. men er sååååå trøtt att jeg ikke klarer konsentrere meg... skal bli godt å komme seg hjem snart:)

Det blir godt for deg å komme deg hjem da :) sluppet unna kvalmen da? :)

ja heldigvis har jeg ikke sett noe til kvalmen enda! :-) var ikke kvalm sist heller så håper jeg slipper unna.. :-)

Back
Topp