au, au auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

nancy drew

Forumet er livet
auuuuuuuuuu auuuuuuuu auuuu....Har gallestein........ er så jævlig vondt...

dopet meg grudig ned på paragin major og voltaren men faen i helvete er sliten og lei..........

Noen som liker selvpining kan få de......
og noen som liker Akutten, grays og house kan få opperere den ut for sykehusene (i flertall ja) brukker jo så jævla lang tid....

Kan ikke beskrive hvor vondt... gjør vondt vondt vondt...
Tror jeg kriperer

ORIGINAL: Tøysetulla

Uff, uff!!![&o]

Får så vondt av deg!!!

Fått vite noe mer om når de skal operere deg??

Er jo helt utrolig at det skal ta så lang tid altså!!![:(]

Ser at innlegget mitt vart fullt av skrivefeil[:D] jaja... hadde vondt og pillene hadde ikke full effekt enda... nå er jeg "bare" kvalm og svimmel...

Ikke noe nytt, skal vurders 1 desember... synes dette er sykt lenge til så legen min har klagd og sendt en ny henvisning til et nytt sykehus (så skulle jeg ta den med kortest ventetid)... Alternativet er at jeg nestegang jeg må på legevakten lyger om at morfinen ikke funker slik at de sender meg rett på haukeland... Kan være de gjør det før og, for tror de er rimelig lei av å se meg der nå.

men er en lettelse å finne noe som funker her hjemme i hverfall... tar på å reise på legevakten, 40 min kjøring i bil...

huff!! veit ikke hva jeg skal si jeg!!
Fælt at alt skal ta så J*****ig lang tid!!
håper det årdner seg så du får komme tidligere å få hjelp, sykt lenge å vente ja, med så mye vondt[&o] uff!! Får vondt av deg, håper som sakt du får no hjelp snart!!!!

ORIGINAL: Happy!

huff!! veit ikke hva jeg skal si jeg!!
Fælt at alt skal ta så J*****ig lang tid!!
håper det årdner seg så du får komme tidligere å få hjelp, sykt lenge å vente ja, med så mye vondt[&o] uff!! Får vondt av deg, håper som sakt du får no hjelp snart!!!!

Sign!!

Back
Topp