au au auuuu

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Har hatt skikkelig menssmerter i flere timer nå.. kjenner det av og til oppover ryggen også! Noen som vet hva det kan være? Ringer selvfølgelig jordmor om det blir verre og ikke går over.. Men tenkte kanskje noen her hadde hatt det samme eller peil på hva det kan være? Hadde det samme i går kveld også, men det gikk over etter en liten stund.. [8|]

er nok en bebis på vei her ser du!! ring føden og snakk med dem eller legg deg i badekaret det kan hjelpe

syns du skal ringe jeg, er nok rier på gang  her..
har du prøvd å ta tiden hvor lenge det er mellom hver?

heia.. ville bare høre hvordan det gåR? har du ringt el???

Rier?? Oh my god!! Men gjør ikke det vanligvis skikkelig vondt da? det er jo ikke SÅÅÅ vondt liksom.. [8|] uæææh.. Kjente det i stad i ca 5 minutter, men etter jeg hadde vært ute og lufta vofsen så var det borte!

de første riene er ikke "så" veldig vonde.. så dette kan jo være begynnelsen på noe veeeeeldig spennende[:D]

Mine første rier sove jeg meg nesten igjennom, våknet bare halveis av at det murret. Er nok inne i modningsfasen ja. Men det kan stoppe opp, for så å komme tilbake senere. Men ring jordmor og få det sjekket!!!

Oi oi oi, kanskje jenta mi vil ut snart!! [:D] takk jenter.. Tar og ringer jeg! [;)]

er også spent.. opplys oss da...[8D]
*mase, mase mase*

Åååh.. HVOR ER DU??

ååhh.. hvordan går det, hva skjer???

ja?!?!?! Hva skjer??

hva skjer???skal du på sykehus???åhr,spennende dette her!!!!!
oppdatering pliiis[;)][:D]
lykkeønskning-klem

Sorry tregt svar!! Har løpt hysterisk at og fram til venninna mi over gangen her i håp om at noe var i gang [:D] Ringte jordmora og hun sa at det var et tegn på at jenta snart var klar for å komme ut, og at jeg skulle ta tiden mellom "riene" og ringe henne tilbake om de var regelmessige... [:)] Hadde jo det sent i går kveld, også nå i kveld! Åååå [8D] Skal ta meg et laaangt bad og kose med kjærsten når han kommer hjem! [:D]

HELDIGGRIS!!!

håper snart prinsessa er ute da...gleder oss til å følge med news fra din kant...[:D]massemasse lykke til!!!!!!!!!!
klem

Hihi, tusen takk!! Skal holde dere oppdatert [:)] glemte å spørre jordmora om det.. men merker man alltid at vannet går? eller er det noen det kommer "mindre" vann hos..?

You must log in or register to reply here.
Back
Topp