Au au au

lilly28

Glad i forumet
Spiste brødskive i går, og fikk plutselig skikkelig vondt i ei tann som ble fiksa litt på for et år siden ca....
Har siden hadd skikkelig vondt i tankjøttet rundt og tanna selvfølgelig...tror kanskje litt av plomben falt av....
Nesten ikke sovet i natt,for det dunker så jævlig....måtte krype til korset å ta paracet...
Men hva gjør jeg nå?? Kan vel ikke fikse dette nå når man er gravid?? mener å huske at jeg ble spurt sist jeg var hos tannlege før bedøvelsen skulle settes..om jeg var gravid....sikkert ikke noe særilg med tanke på graviditet...
Noen som har noen råd? eller kan jeg bare reise å få det fikset??

Ingen fare med bedøvelse når du er gravid. Er bilder av tenna dem helst ikke tar når du er gravid pga stråling. Er jo lurt å si fra til tannlege uansett at du er gravid,så han vet om dette[:D] Du skal bare dra å reparere den tanna di du[:)]

du kan bare reise [:D] jeg var hos tannlegen på mandag,og fortalte da at jeg var gravid.... for var redd at hun ikke kunne gjøre noe da(holdt på men rotfylling,så skulle bare få siste del i orden) men hun sa at det var ikke noe problem.. så lenge det var i første trimester gjorde de egentlig alt,utenom å ta røntgen... så jeg ville tatt en tlf til tannlegen[:D]

åååååå...nå ble jeg letta jenter[:D][:D] heller tannlege enn all denne smerten[:D][:D] ønsker ikke å proppe i meg så mye smertestillende....sikkert ikke bra det heller[&:]
Så da får jeg nok bare ringe[:D][:D]

Da fikk jeg time i morra[:D][:D][:D]
Fysj....HATER tannleger.....men heller det enn å gå sånn....

uff da.. godt du kommer deg til tannleggen i morra[:)]

Back
Topp