Au au au!

Netta87

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Har i flere dager nå hatt en slags vondt som går fra nederst i ryggen, videre til rumpa og ned i låret/lysken... Det er bare på den venstre siden, og det gjør til tider VELDIG vondt når jeg rører på meg[&:] Er spesielt ille etter en dag på jobb (barnehage)... Nå MÅTTE jeg bare ta to paracet (selv om jeg egentlig ikke liker det) og legge meg på sofaen...

Noen som har hatt noe lignende eller aner hva det kan komme av?

Har akkurat det samme, stikker i venstre rumpe"ball", i lysken fremme og nedover i venste lår.
Er bekymret for at det er bekkenløsningen som ikke er så snill[:'(]

Aaah, huff, vi får nå virkelig ikke tro det... Har ikke lyst til å slite med bekkenløsning resten av svangerskapet liksom... Da tror jeg tida blir laaang og vond[&:]

Lever fortsatt i håpet om at jeg bare har forstrekt no inni der ell no, og at det går over av seg selv snart[:)] Skal til jordmor den 10. august, så får høre med hu hvis det ikke har gitt seg til da...

Håper dine vondter også gir seg snart **lykkeliten**[;)]

Jeg hadde noe lignende for ikke så lenge siden. Jeg trodde kanskje at jeg kom til å slite med det fremover, men det gikk over helt plutselig. Håper det skjer med deg også. Hvis ikke, følg med det. [:)]

Uææææææh[:o] Det høres ikke ut som noe for meg! Er LIVREDD for å bli sykemeldt... Men hvis dere tror det er bekkenløsning, så bør jeg sikkert ta meg en tur til legen hvis det ikke gir seg snart... Hvis jeg presser meg selv så blir det vel bare verre, og da blir jeg hvertfall sykemeldt... Jeg har det med å pushe meg selv til det nesten bikker over, men nå har jeg jo ikke bare meg selv å tenke på, så får vel bare prøve å ta det litt med ro...

Ååh, ble litt letta der CrazyBeautiful[:D] Da følger meg med en liten stund, og hvis det blir verre, så tar jeg meg en tur til legen for sikkerhets skyld[:)]

Godt å ha noen å spørre som forstår altså, mine ikke-gravide venninner tror bare jeg overdriver eller tuller og at man ikke kan ha plager når man er så tidlig i svangerskapet... Men kan jo ikke forventa anna da, jeg hadde heller ikke trodd at det skulle være så slitsomt... Godt vi har noe å se fram til som gjør at det er verdt det[:D]

Høres ut som bekkenløsning ja..! Kom deg til fysio først som sist[;)]
Jeg lytta ikke til kroppen forrige gang og måtte gå til beh. 7 mnd etter fødsel og er ennå ikke bra idag.

Høres mistenksomt ut som bekkenløsning ja. MEN du kan være heldi å slite nå men ikke senere[;)] Med nr 2 fikk jeg det tidlig men det forsvant etter hvert[;)][;)] Så snakk med lege og få rekvisisjon te fysio så kan det hende du kommer deg igjen[;)][;)]

Back
Topp