Au au au...

Lille Mille

Gift med forumet
Jeg har så vondt!!!! Klarer nesten ikke reise meg opp av senga [:(] Gjør driit vondt nede på venstre side.. også må jeg liksom ta meg imot med å sette hendene ned først.. hvis dere skjønner??

AUE!! Er redd for at det er noe galt jeg.. det verste er at det kom så sinnsykt akutt også [:(] Redd!

Kan det være en pergobivirkning??

Fikk jo positiv EL test idag, så EL er jo rett rundt hjørnet.. men nå er jeg redd for at det er noe farlig!! [:(]

Hjelpe meg???

Er ikke eggløsningen som er årsaken til smerten da?vet at noen kan få en intens smerte av den...[:)]
Hørtes ikke godt ut*blåsepå*

Jeg er vant til skikkelig mens smerter, og noen ganger rundt EL.. men dette tar kaka altså!! Kjennes seriøst ut som om noe skal sprenge!! [:(]

Får håpe det går over.. ligger her med varmeflaske så...

ORIGINAL: ~~Laila~~

Er ikke eggløsningen som er årsaken til smerten da?vet at noen kan få en intens smerte av den...[:)]

Ja men kan man få så intense smerter da?? Takk for at du *blåsepå* [;)] Da hjelper det nok snart [:)]

huffameg! det hørtes ikke noe særlig ut. Jeg hadde slike smerter i fjor rett før jeg skulle ha menstruasjon. Men det var IKKE vanlige menstruasjonssmerter. da jeg spurte gynekologen om dette sa han at det kunne ha vært en syste som sprakk ellerno sånt? Det var visst ikke farlig. Vet ikke om det er det samme du har... Kanskje lurt å ta en legesjekk hvis det ikke er blitt bedre til i morgen?

God bedring![8|]

Tusen takk wishingstar [;)] Ja jeg får se om "det går likar imorra" [:)] *håper det*

En gammel kollega av meg fikk plutselig så vondt nederst i magen når hun var på jobb,klarte nesten ikke gå eller stå oppreist...så hun reiste ned til legen for hun trodde kanskje det var blindtarmen el noe annet alvorlig....Men neida,hun kom tilbake til jobb og fortalte det var eggløsning[:D][:D][:D]hehe...Da måtte jeg bare le litt...for d såg så alvorlig ut når hun reiste[:D][:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Ja men kan man få så intense smerter da?? Takk for at du *blåsepå* [;)] Da hjelper det nok snart [:)]

Tror noen kan få det desverre...Håper smerten din går over fort[:)][:)][:)]Stooor klem;)

Du er jo stimulert nå, så forhåpentligvis er det "bare" eggene som presser på.
Eller at det er en cyste som har sprukket, er ikke uvanlig for pco det.

Men om du ikke er bedre i morgen ringer du til klinikken, lov meg det[:)]
Blåser på jeg også i håp om at det forsvinner[:)]

En gammel kollega av meg fikk plutselig så vondt nederst i magen når hun var på jobb,klarte nesten ikke gå eller stå oppreist...så hun reiste ned til legen for hun trodde kanskje det var blindtarmen el noe annet alvorlig....Men neida,hun kom tilbake til jobb og fortalte det var eggløsning[:D][:D][:D]hehe...Da måtte jeg bare le litt...for d såg så alvorlig ut når hun reiste[:D][:D]

Uff ja.. da må man jo bare le litt [:D] Men om det er sånn jeg hadde hatt det hver EL så er jeg glad jeg har PCO (til en viss grad altså, misforstå meg rett), for dette er aue altså!! Men jeg tenker også noe sånn som blindtarmen, men det er vel på høyresiden??

Satser på at dette er en ekte EL, og at den går over snart!!!

ORIGINAL: *blomsterpia*

Du er jo stimulert nå, så forhåpentligvis er det "bare" eggene som presser på.
Eller at det er en cyste som har sprukket, er ikke uvanlig for pco det.

Men om du ikke er bedre i morgen ringer du til klinikken, lov meg det[:)]
Blåser på jeg også i håp om at det forsvinner[:)]

Jeg håper det er eggene som vandrer sin veg, for da er det en aksetabel grunn [:)] Satser på at det går over!! Bort med seg, bort med seg!!

Takk til *blomsterpia*'n min [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Uff ja.. da må man jo bare le litt [:D] Men om det er sånn jeg hadde hatt det hver EL så er jeg glad jeg har PCO (til en viss grad altså, misforstå meg rett), for dette er aue altså!! Men jeg tenker også noe sånn som blindtarmen, men det er vel på høyresiden??

Satser på at dette er en ekte EL, og at den går over snart!!!
Mener det er på høyre side ja...Er smertene like ille el verre i morgen så får du ringe legen å høre[;)]God bedring ,håper det går over[:)][:)]stoor klem;)

Jeg blir sånn når jeg skal ha EL, sikkert ikke noe farlig.
Om du ikke blir bedre i morgen ville jeg ringt legen[;)]

Jeg fikk vond når jeg hadde satt el-sprøyta etter pergokur, det kan nok være at el er i anmars eller du har flere store folicler.
Mener å huske at det var noen andre som sa de fikk vondt her inne med ineminasjon, da var det vel pergo og el sprøyte også tror jeg, men det kan være de hadde andre sprøyter i tillegg husker ikke......

Men ta en telefon til den du får pergo fra og hør hva den gynkologen sier.

Back
Topp