AU,au,au...

Apeloffen

Forumet er livet
Heihei!

Tænkte æ sku høre korsn dåkker andre har d i sluttn a graviditetn. Starte på uke 35 i mårra, og hode på mitt lille gull har vært godt fæsta ei stund. Hvartfall sia forige onsdag..[:D] Føle at han ligg vælldi langt ned og præsse nåkka frøktelig på.. har så vondt når æ går.. [:@] Også på natta når æ ska snu mæ får æ vælldi vondt mella beina. Av og til høre æ liksom at d knækk inni dær..[8|] E egentlig værst på natta.. Nån som veit om detta e heilt normalt..? Føle hvartfall at han ligg langt nede å presse på..
Jaja.. Takk for oppmerksomheta [:D]

Klem fra Lisemor84

heisann.
med min første,så kan jeg huske at de siste ukene var værst...var ikke mye som skulle til...grunnen til at det presser er nok pga. stillingen du ligger /sitter i...jeg klarte ikke å ligge på siden på slutten av svangerskapet...men er du urolig kan du jo ringe legen /jordmoren din om svar..
klem

Jeg har det på akkurat samme måten! Har snart gått 38 uker. Det er brusken i symfysen din (skambeinet) som holder på å tøye seg slik at hodet til ungen kan passere gjennom bekkenringen. Tror ikke det er unormalt, men enkelte kjenner det vel bedre enn andre vil jeg anta. Men det er ikke behagelig nei! Kjennes ut som hele bekkenet skal revne når en går!

Såpass ja... E ikkje godt nei, men æ skal nok overleve.. Går jo tell en go sak, som æ plei å si [:D] Gleda mæ bære t han kjæm ut, så æ får se kæm så ligg å præssa så på[:)] All smerte e nok glømt når den tid kommer![:)]

Det tror nok jeg også [:D]. Regner med at det er en grunn til at de fleste gjør det igjen! Lykke til med bebisen [:D]

Jupp! Takk d samme du [;)]

Back
Topp