au au au

vindre

Flørter med forumet
Inatt våknet meg som vanlig midt på natta og måtte på do. Mens jeg satt der og gjorde mitt fornødne, fikk jeg veldig til smerter i underlivet.[:o]

Nå har det vært slik at jeg siden uttaket på lørdag har vært hoven og øm der nede[&:], men ikke verre enn at jeg har klart meg fint gjennom dagen.
Men disse smertene var veldig onde og intense, og jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre. Til slutt måtte jeg ta noen paraset for at de skulle gi seg[&o] og jeg som ikke liker å ta smertestillende.

Noen andre som har hatt slike smerter, og hvilken dag i ruginga var dere da på?
Selv er jeg på dag 6 idag og tiden frem til test går veldig sakte.

Uff, det høyrtes ikkje noko kjekt ut....eg kan desverre ikkje komme med noko råd eller noko, siden eg "berre" er på spray.

Håper det har gitt seg no, og at det går bedre med deg!!

Glemte å skrive det at smertene er nå så godt som borte, har bare den hovne og ømme følelsen igjen, og godt er det for inatt var det ikke noe kosligt.

På dag 9-10 i ruginga fikk jeg enormt vondt, lignet på sterke mens smerter, men varte ikke hele tiden... Bare sånn i ny og ne. Jeg skulle teste meg 2 dager etterpå. Når jeg hadde testet og den var svak positiv, tenkte vi "ingen gleder før vi har testet på nytt i morra". Den natta hadde jeg ekstremt vondt i magen, og tenkte at hvis den testen viste poisitivt, så var jeg sikker på at jeg mistet. Men kom aldri noe blod. Og jeg kjente at jeg MÅTTE så bommelomme... Men fikk liksom ikke ut noe, men 3.ganga jeg var opp den natta pga av de smertene så klarte jeg å bæsje. Og da hjalp det litt. Testen på morgenen var strålende positiv, og jeg er jo gravid den dag i dag. Så det viste seg at det hadde stoppet opp litt i systemet[;)] Mulig det samme med deg? Må legge til at jeg er gravid med IVF.

Men tiden vil vise, og jeg ønsker deg masse lykke til!!!

Kan vaere smerter som noen faar naar egget fester seg...

Back
Topp