Au au AU!!!

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Har i snart en time hatt veldig vondt i underlivet. Det kom akutt når jeg sto og vasket meg på hendene. Jeg klarer ikke å sitte, da det føles ut som om hele vaginaen min verker. Det kommer i tak, men er vondt hele tiden. Har veldig nedpress også. Hu har liggi i hodeleie siden uke 29.
Forslag?

Huff har ikke lyst til det etter så kort tid. Liker å se an ting. Men tanken har slått meg om det fortsetter.

Oi da!! Hvordan går det? Håper alt er bra :))

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Offa, ikke noe særlig:/ Hvordan er formen nå i morgentimene da:)? Håper det er bedre:)

Nja, det har vedvart i hele natt egentlig. Fra 7 til 8 idag kom det takvis hvert 2-3 min i ca 30 sek, så vurderer å slå på tråden nå. Men jeg føler meg hakket bedre enn igår og inatt, så det sitter litt inne. Igår var det kanskje ca 6 på skalaen, nå er det 3 til 4. Så jeg lurer fortsatt på hva jeg skal gjøre... kanskje hun fester seg? kanskje hu presser på nerver? :S

jeg synes du skal ringe, bedre en gang for mye enn en gang for lite, skal ikke være redd for å ringe føden, de er der for å hjelpe oss.
lykke til :-)

På føden er de så vant til at folk ringer om det ene og det andre, det finnes ikke dumme spm og siden det er så pass tidlig er det dumt å ikke høre synes jeg ;)

Bra du er litt bedre :) jeg ville også ha ringt, de er jo der for og hjelpe oss :)

Jeg ville ringt - det skader ikke uansett hva!

Sendt fra mobilen.

Jeg ville også ringt..

Håper alt er bra og at det ikke er noe fødsel på gang;)

Jeg hadde veldig vondt i underlivet ved etterrier, eller rett før hver og en av dem kom (dette var jo selvfølgelig etter fødsel da).. men hadde jo en sammenheng med livmor..
Så derfor ville jeg ringt ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Heia. Har ikke ringt enda, for har villet se an. Det er vondt omtrent hele tiden, men kan ikke sammenlignes med det igår og inatt. Og jeg kjenner jo liv. Men lovte samboer at om det ikke ble bedre etter litt mat nå skal jeg ringe å høre. Men nå er det mer konstante harde kynnere som ikke gir seg. De bare varer i timesvis på en måte. Vanskelig å forklare.

Treg på å oppdatere gitt. Ble så trøtt etter to timer på føden at jeg endelig har fått sove litt. Samboer tvang meg litt til å ringe, og da ville de ha meg rett inn til kontroll. Har kraftige kynnere med veldig nedpress, men det gir ikke utslag på livmorhalsen min. Lille har det bra, så det var bare å hvile, hvile, hvile slik at det ikke utviklet seg noe videre. Og man skal alltid ringe sier de. Hehe, de er ganske søte og får en til å føle seg ivaretatt!
Så da hviler jeg, og skal se på samboer støvsuge imorgen, for det fikk jeg IKKE lov til :) Takk for svar og tanker jenter.

Treg på å oppdatere gitt. Ble så trøtt etter to timer på føden at jeg endelig har fått sove litt. Samboer tvang meg litt til å ringe, og da ville de ha meg rett inn til kontroll. Har kraftige kynnere med veldig nedpress, men det gir ikke utslag på livmorhalsen min. Lille har det bra, så det var bare å hvile, hvile, hvile slik at det ikke utviklet seg noe videre. Og man skal alltid ringe sier de. Hehe, de er ganske søte og får en til å føle seg ivaretatt!
Så da hviler jeg, og skal se på samboer støvsuge imorgen, for det fikk jeg IKKE lov til :) Takk for svar og tanker jenter.
Så bra alt var iorden da, og at du ble godt ivaretatt, det er jo så viktig :) ja bedre enn å ringe for mye enn for lite :) kos deg videre i helga og slapp av og nyt å se på samboeren din støvsuge :P

Back
Topp