au au au....

bolledeigen

Betatt av forumet
har så vondt i hodet, har hatt det i tre dager nå.
går ikke vekk selv om jeg tar paracet, og når jeg bøyer meg for å ta opp ting på gulvet, kjennes det som om hele hodet mitt eksploderer......
mamma sier jeg må ringe legen, men det er jo helg og orker ikke stresse.
er vel ikke noe farlig eller tegn på noe ang svangerskapet ?
håper noen som vet [:)]

ved hodepine kan en se forandringer i blodtrykket..
hos meg når jeg får hodepine så får jeg veldig høyt blodtrykk.
og vet at ved SF så kan mange få høyt blodtrykk.
(gir deg to gyldne regler)
er ikke formen blitt bedre eller har blitt verre i løpet av tre dager så SKAL en kontakte lege, og om smertestillende ikke funker så bør man kontakte lege.

nr 2.
bedre å besøke legen en gang for mye enn en gang for lite.

Hvis det sprenger foran ved nesa, under øynene når du bøyer deg er det kanskje bihulebetennelse? Det gjør supervondt!

Ellers syns jeg du skal ta deg en tur på legevakten i helgen. Må ha lav terskel for slikt når man er gravid, selv om det blir litt ekstra pes.. Spesielt når paracet ikke funker..

Håper virkelig du føler deg bedre om ikke så lenge[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Hvis det sprenger foran ved nesa, under øynene når du bøyer deg er det kanskje bihulebetennelse? Det gjør supervondt!

Ellers syns jeg du skal ta deg en tur på legevakten i helgen. Må ha lav terskel for slikt når man er gravid, selv om det blir litt ekstra pes.. Spesielt når paracet ikke funker..

Håper virkelig du føler deg bedre om ikke så lenge[:)]

jepp...

nei ikke fremme i pannen, det sprenger i hele hodet..... ble litt småstresset no.......kan man få svangerskapforgiftning så tidlig da?

Back
Topp