Au au au au...

*LC*

Gift med forumet
Har i dag så sinnsykt vondt i bekkenet - eller nærmere bestemt rompa. Det er vondt å gå, bøye seg, merker det når jeg sitter til og med. Her blir det legetime etter påske, men hva kan man egentlig gjøre med dette?

Merker mer og mer til det selv, tror det er kiropraktor, manuell terapeut eller osteopat som gjelder.

Æsj så kjedelig:). Er vel ikke store sjanser for at det blir bedre heller kanskje? Får man henvisning fra lege, eller er det bare å hoppe over det leddet?

Dette svangerskapet har absolutt ikke gått som forventet (les: smertefritt). Hadde store planer at jeg i dette svangerskapet skulle være superflink til å spise sunt og til å trene. Begge tingene har gått skikkelig i vasken - først pga kvalme, så utmattelse og nå bekkenet. Noen ting kan ikke planlegges he he..

Sliter med det samma og det er bekkenløsning Gjør innmari vondt!!!

No så inni hampen også:(. Tidligere var det bare innimellom hvis jeg anstrengte meg ekstra. Nå er det ingenting som skal til, og i dag har det vært ordentlig vondt. Blir det ekstra ille hvis jeg trener, eller kan det blir bedre av trening?

Samme her. Henvist fysioterapeut i dag.. 

Må nok skaffe meg en henvisning jeg også:(.

*LC* skrev:
No så inni hampen også:(. Tidligere var det bare innimellom hvis jeg anstrengte meg ekstra. Nå er det ingenting som skal til, og i dag har det vært ordentlig vondt. Blir det ekstra ille hvis jeg trener, eller kan det blir bedre av trening?

Mitt hofteparti blir verre når jeg løfter tungt og anstrenger meg fysisk! Har 2 små jenter hjemme og hu eldste veier 18 kg og hu minste 13, tungt når hu minste trenger hjelp til det meste. Og bæres en del! men veit jo ikke hvordan det er med andre? Om de synes trening hjelper?!

Back
Topp