au au au au au au!!

Pixiee

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Skulle strekke ut ryggen, så fikk jeg supervondt forran på magen. ved navlen.. akkuratt som magen ikke kan strekkes ut lenger!? er dette vanlig? gikk over med en gang liksom.. 

eg hadde da ganske møkje sist svangerskap. har ikkje merka noe til no. har heller ikkje tenkt så møkje øve da. trur kanskje det er strekk eller en liten krampe i bånd som holder livmoren oppe. det kan ver fordi det sitter et bånd på hver side av livmoren og når disse strekkes eller på annen måte beveges kan det kjennes som smerter i lyskeregionen. Brå bevegelser kan også fremkalle dette. [:)]

Hei hei! Har akkurat det samme!! Føles som magen ikke kan stekkes lengre. Tørr ikke teste det der heller. Ikke særlig behagelig! Men helt ufarlig ifølge legen min. Bare babyen som tar litt plass! [;)]

Mvh Janne =)

oppdaterte litt på da eg skreiv i sta, (litt lengre oppe ) trur eg fant svare på da, fant vertfall ikkje nåke bedre[8D]

Ja det er helt vanlig etter hva jeg har forstått... skjer her hele tiden :p hehe...

Tusen takk jenter for svar =) Var fryktelig merkelig følelse.. men godt å vite det er vanlig.. Kjente masse masse bevegelse nå i sted, så regner med minien har det fint inni der.. Og alt er iorden..[:D]  Men er er fryktelig mye å holde styr på med en gravid kropp, er jo så mye som er normalt som virker litt skremmende =) 

Back
Topp