Atypisk lungebetennelse?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Noen erfaringer?
Gått og hanglet i tre uker nå. Begynte med tørrhoste, og utviklet seg til forkjølelse og tette bihuler. Både fryser, har hodeverk og leddsmerter. Ingen feber da, så har klart meg på jobb med paracet!

Var til legen for to uker siden, og han trodde da det var virus, men formen har jo bare blitt verre ;)

Noen erfaringer?
Gått og hanglet i tre uker nå. Begynte med tørrhoste, og utviklet seg til forkjølelse og tette bihuler. Både fryser, har hodeverk og leddsmerter. Ingen feber da, så har klart meg på jobb med paracet!

Var til legen for to uker siden, og han trodde da det var virus, men formen har jo bare blitt verre ;)
Husker ikke hva viruset het, men det er et som går nå. Kan vare alt fra 2 til 6 uker før det gir seg :/ dine symptomer stemmer overens med viruset

Mycoplasma-lungebetennelse?

Ja, er det jeg har lest litt på. Men er også veldig forkjølet og tett, så det er vel ikke helt typisk det. Tror det blir å få ny legetime for å se om det kan være noe annet enn virus. Slitsomt å gå slik lenge :/

Høres ut som mycoplasma. Har hatt det mange ganger uten at det slo ut på prøver flere ganger.

Det høyres ut som virus, og da er det dessverre veldig lite å få gjort noko med:(
Om du ikkje hadde tatt Paracett, hadde du hatt feber da? Da kan det jo vera bakterielt.
Ville uansett tatt ein ny tur til legen.
Masse god bedring:)

Det høyres ut som virus, og da er det dessverre veldig lite å få gjort noko med:(
Om du ikkje hadde tatt Paracett, hadde du hatt feber da? Da kan det jo vera bakterielt.
Ville uansett tatt ein ny tur til legen.
Masse god bedring:)

Brygget nok på noe ekstra med vonde leddsmerter og hodeverk i formiddag i dag ja. Fikk skikkelig frysebya og plutselig hoppet tempen til 39. Ikke ofte jeg har feber :/

Men nytt virus da? Plutselig fått influensa i forkjølelsen, eller har det utviklet seg til noe annet. Gått med heftig hoste og forkjølelse i tre uker uten feber, frem til nå :)

Brygget nok på noe ekstra med vonde leddsmerter og hodeverk i formiddag i dag ja. Fikk skikkelig frysebya og plutselig hoppet tempen til 39. Ikke ofte jeg har feber :/

Men nytt virus da? Plutselig fått influensa i forkjølelsen, eller har det utviklet seg til noe annet. Gått med heftig hoste og forkjølelse i tre uker uten feber, frem til nå :)
Det kan vera ein bakteriell infeksjon i tillegg til virus, det kan vera det samme viruset som har utvikla seg, eller eit nytt virus. Vanskeleg å vite, men legen har nok litt meir å gå etter om du tar blodprøver. God bedring:)

Det tyder på bakteriell infeksjon av et slag. Absolutt kontakte legen igjen.

Jada, var der i dag. Startet opp med kur. Satser på at det tar knekken på det nå :)

Back
Topp