Attpåklatten ~ et ønske

Lykke til med tul og eksamen❤
 
Lykke til på eksamen, du gjør nok akkurat så mye du får til nå. Det går nok bra:Heartbigred
Og satser på et sprell levende hjerte på tul :Heartbigred:love7
Får bare gjøre så godt jeg kan på de to timene! har med drikke og snacks :p Håper allt måler riktig på tul ❤️ Mannen tar fri og blir med
 
Da har vi vært på tidlig ultralyd :) alt så fint ut - ble satt noen dager tilbake og er 7+1 i dag (tror jeg blir satt frem de dagene ved neste ul) Er ikke så farlig - viktigst av alt var å se baby med verdens fineste hjertebank ❤️ Jeg har da termin i følge legen 1.august :happy:
 
Så koselig å høre! :love017 Nå gleder jeg meg ekstra mye til egen tul 21.12 :Heartred Med et snev av frykt for at noe er galt, til tross for mye strekkesmerter og symptomer som tilsier at alt er i skjønneste orden.. :wacky: Dette er litt av en berg-og-dalbane!
 
Så koselig å høre! :love017 Nå gleder jeg meg ekstra mye til egen tul 21.12 :Heartred Med et snev av frykt for at noe er galt, til tross for mye strekkesmerter og symptomer som tilsier at alt er i skjønneste orden.. :wacky: Dette er litt av en berg-og-dalbane!
Ja dette er en berg og dalbane ❤️ vi er veldig glade
 
Da har vi vært på tidlig ultralyd :) alt så fint ut - ble satt noen dager tilbake og er 7+1 i dag (tror jeg blir satt frem de dagene ved neste ul) Er ikke så farlig - viktigst av alt var å se baby med verdens fineste hjertebank ❤️ Jeg har da termin i følge legen 1.august :happy:
Hurra!! Gratulerer, det varmer et håpefult hjerte :Heartred:Heartred
 
Nå har jeg tid til å skrive litt mer utdypende - tul gikk fint! :) legen var flink til å forklare og jeg følte han tok seg god tid og så godt rundt på diverse.
Eggløsning på venstre side, livmor så fin ut - fosterhulen rund og fin, plommesekk og foster som det skulle være :) hjerte banka i ca 150 slag - det er vist veldig fint ❤️ ble målt litt kortere på vei - men det er ikke verdens viktigste!
Legen sa jeg har fremoverbøyd livmor som er fint :)
Nå har jeg bare én eksamen igjen før det blir juleferie :santa jeg sliter litt med kvalme om dagen :hungover: men det hører til og må bare overleves ;)

Legger inn bilde fra tul
 

Vedlegg

  • DD0C42D7-2BA6-4F0B-938B-A03D14FFB155.jpeg
    DD0C42D7-2BA6-4F0B-938B-A03D14FFB155.jpeg
    29 KB · Visninger: 64
Nå har jeg tid til å skrive litt mer utdypende - tul gikk fint! :) legen var flink til å forklare og jeg følte han tok seg god tid og så godt rundt på diverse.
Eggløsning på venstre side, livmor så fin ut - fosterhulen rund og fin, plommesekk og foster som det skulle være :) hjerte banka i ca 150 slag - det er vist veldig fint ❤️ ble målt litt kortere på vei - men det er ikke verdens viktigste!
Legen sa jeg har fremoverbøyd livmor som er fint :)
Nå har jeg bare én eksamen igjen før det blir juleferie :santa jeg sliter litt med kvalme om dagen :hungover: men det hører til og må bare overleves ;)

Legger inn bilde fra tul
Se på lille bønna ❤️ veldig fin lesning ❤️ lykke til med svangerskapet og eksamen. Gleder meg til å følge med videre :happy:
 
Endelig helg og juleferie ❤️ ferdig med eksamen for i år - bestått 4/5 og venter på resultat fra den siste :)
Jeg er kvalm og sliten :hungover: men det varer heldigvis ikke lenge! (håper jeg haha)
Vi mangler å kjøpe noen gaver, lurer på om de må bestilles i dag eller om jeg må prøve å finne i butikk.
I dag er jeg en plass mellem 7+3 og 8 uker på vei - så vidt begyndt å gå opp for oss :)
 
Gratulerer med fin UL og bestått nesten alle eksamen! Hva slags skole tar du ?
 
Back
Topp