Attpåklatten ~ et ønske

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Trodde ikke denne dagen skulle komme når jeg ble medlem her i vår.
Lage en dagbok? meg?

Vi hadde ikke lykken med oss i pp8 og går inn i pp9 med litt blandede følelser.

Vi er heldige! vi har tre super duper skjønne, fine og flinke barn :angelic:

Men vi har alltid sett for oss fire små :) Ble fort gravid med de tre første - typ pp1 og én gang sex:rolleyes: Så dette her er veldig nytt, sårt og vondt!

Føler med alle som ikke lykkes :Heartred

Jeg er 35 og mannen 36 - jeg jobber turnus og mannen har kontorjobb, vi har tross min turnus fått til aksjer på hver EL og jeg var sikker på jeg bare ville bli gravid én to tre?? but no :(

Jeg var hos gyn i mars for celleprøve og ba han sjekke understellet med tanke på å lage baby, alt så greit ut. I juli var jeg innom legen og det ble tatt bp for å sjekke vitaminer, hormoner og slikt - alt så bra ut.

Jeg tenkte nå var det på tide med en liten dagbok :love2
 
CD1 - jeg tok ingen tester denne måneden da det har vært SÅ skuffende de gangene med blenda test - skaper liksom dårlig humør i flere dager :( Nå hadde jeg ingen forhåpninger og tok ingen tester og det var ikke like så sårt - selvom jeg banna litt når TR kom!
Jeg har muligens en litt kort lutealfase, den varierer 9-11 dager og jeg vet det ikke nødvendigvis er krise, men likevel tenker jeg det kan være et hinder.
Jeg bestilte Babyklister i dag! håper det kommer snart :) vet en del har ikke fått bestillingen sin - den er blitt stoppet i tollen, håper min bare kommer.

Jeg vet ikke hvor lenge vi prøver :dummy::dummy1: det får tiden vise, mulig vi tar liten pause snart? vet ikke helt
 
CD3 - er SÅ forkjøla :(
Mistenker også mangel på EL? har fået veldig lett TR nå, lettere en vanlig men fortsatt ikke sånn jeg tror på graviditet. Så antydning på rødt torsdag kveld, blødde litt fredag og veldig lite i går (vanlig går en del rett i do men har ikke vært mye denne gangen?)
Hadde ikke mye el-slim og ikke mye smerter på el? Jeg fikk positiv test? vet ikke jeg....
Jeg sluttet å amme minsten når hun var 5 måneder ca - har likevel altid litt "melk" når jeg sjekker duttene og klemmer på de? kan det ha noe med saken å gjøre?
 
CD7 - antibiotika pga bihulebetennelse, legen hadde gjerne prøvd først med Rinexin, men det tørker jo opp allt slim :confused: Bruker ikke antibiotika ofte, håper bihulebetennelsen sier hade fortest mulig ;)
Jeg fikk ny time på mandag pga brystene (timen i går akutt så ikke anledning til å ta opp annet en det akutte)
 
CD12 og ab kur pga bihulebetennelse nesten over :) Har sett litt til el slim i dag og testen lover godt! blir nok litt aksjer nå når barna er i seng
 
CD15 og EL testen i går var veldig positiv :) og smertene STORE :dead: Håper det betyr garantert EL! ;) Regner 1 DPO i morgen og håper håper håper :happy:
Babyklister fikk jeg med posten, første gang jeg prøver det! spennende :love2
 
Nå er tante rød nok snart her, det er egentlig like greit da jeg må begynne på noe betennelseshemmende og det går ikke å ta det under graviditet og heller ikke anbefalt i prøveperioden.
Selvom jeg vet jeg må begynne, så tar jeg babyklister som kom akkurat i tide :p
Begynner med pillene så snart tr dukker opp, frem til så blir det vitaminer og babyklister.

Så blir det da sikkert en liten pause på oss - ufrivillig :bag:
Er 9dpo i dag tror jeg
 
Da har tanta vært forbi. Dette var første syklus med babyklister, som ikke gjorde forskjell for oss. Jeg fikk tatt blodprøver på CD7 tror jeg det var og resultat var “alt i orden” vet ikke nøyaktige tall på noe. Jeg spurgte legen min om bp for å sjekke progesteron som må sjekkes etter el? tror på CD21 ca 7DPO? hun mente hun ikke kunne ta den blodprøven da vi ikke er under utredning? Må høre med gyn vist.
 
I går på CD10 fikk jeg plutselig litt brunt på papir ved tørk - for et par timer siden litt fersk blod. Det var rart - mannen dro på apoteket for å kjøpe test da jeg ikke har noen i hus.
OMG :eek: ???? forstår ingenting???? hadde helt jævlige smerter der 12.nov altså og blødde jo et par dager liksom????
men ok, tror jeg har en sa i startfasen nå - bare tiden vil vise. Vi virker da i det minste :rolleyes:
Første testen er avbildet 10 sek etter urindipp ca og andre ved 3 min
 

Vedlegg

  • 05D9DDBD-479C-4C7C-997D-409E41A16712.jpeg
    05D9DDBD-479C-4C7C-997D-409E41A16712.jpeg
    31,6 KB · Visninger: 69
  • E80DBDA1-BF34-4BA5-AB25-49E374E9A1B8.jpeg
    E80DBDA1-BF34-4BA5-AB25-49E374E9A1B8.jpeg
    34,1 KB · Visninger: 77
I går på CD10 fikk jeg plutselig litt brunt på papir ved tørk - for et par timer siden litt fersk blod. Det var rart - mannen dro på apoteket for å kjøpe test da jeg ikke har noen i hus.
OMG :eek: ???? forstår ingenting???? hadde helt jævlige smerter der 12.nov altså og blødde jo et par dager liksom????
men ok, tror jeg har en sa i startfasen nå - bare tiden vil vise. Vi virker da i det minste :rolleyes:
Første testen er avbildet 10 sek etter urindipp ca og andre ved 3 min
Oi det var utvilsomt superpositiv!! Kan jo være en uskyldig blødning! Hvordan går det idag?
 
5+3? jeg er litt usikker men testen har fortsatt en god strek :) øverste tatt fredag kveld og nederste tatt nå (kan også vær forskjell pga urinkonsentrasjon)
Jeg er gravid? :)
 

Vedlegg

  • 2B9DF774-7E9E-43CF-804E-6C41A4B2281A.jpeg
    2B9DF774-7E9E-43CF-804E-6C41A4B2281A.jpeg
    34,1 KB · Visninger: 65
  • FDD6E39E-B816-4EFE-8676-609A08199767.jpeg
    FDD6E39E-B816-4EFE-8676-609A08199767.jpeg
    29,1 KB · Visninger: 61
5+3? jeg er litt usikker men testen har fortsatt en god strek :) øverste tatt fredag kveld og nederste tatt nå (kan også vær forskjell pga urinkonsentrasjon)
Jeg er gravid? :)
Gratulerer så mye!! :Heartred Så morro å lese hvordan dette snudde fra at du trodde du hadde fått mensen til superpositiv graviditetstest :love017
 
Oi, her var det jo knallpositive tester jo! Gratulerer så mye :)
 
Steken er jo sterkere idag!! Drister meg til å gratulere deg jeg ❤️:D
 
Back
Topp