Attpåklatt?

Her blir det 2,5 år i mellom, relativt tett. [emoji4]

Her blir de eldste 8 og 6 1/2år når den lille kommer:) Føles ut som en evighet siden sist svangerskap og er superstressa for å miste. Kan ikke huske jeg var sånn tidligereo_O

Nesten 7år blir det mellom de. Ikke noe vi valgte akkurat, men sånn ble det da vi måtte ha hjelp for å få en lillebrøster.

Sambo har barn på 28, 25 og 10 fra før.
Sammen har vi ei på 2, og neste før jul [emoji4] Så de to minste blir relativt tett.
Lille er allerede onkel/tante til to når h*n blir født, siden begge de to eldste får barn i sommer [emoji4]

Ti år sidan førstemann. Fekk han veldig tidlig då, så får heller seie at han var litt forut for si tid, enn at desemberfrøet er ein attpåklatt. Får kalle det runde 2 ;)

Blir 7 og 5 års aldersforskjell og ser nok på frøet som en attpåklatt. Deilig det! De første var litt vel tette;)

19,5mnd mellom frøkna vi har og spiren i magen, så blir tett og vi er fornøyde :)

Eldste min fyller 20 - 22/12 og lille frø er ventet 4/12 :) så 20 år i mellom...
Yngste min blir 14 i september så dette blir en skikkelig attpåklatt!

Nå er yngste til mannen bare 4 år og mellomste 10 år når baby blir født, så sånn sett så blir det ikke så stor aldersforskjell mellom de.

Her blir det 4,5 år mellom, mer enn jeg ønsket, men ikke alltid naturen spiller på lag. Blir sikkert bra uansett :)

Jeg sa at jeg ønsker meg to tette, og hvertfall ikke mer enn 3 år.. det var drømmen! Og jeg rakk det akkuratt[emoji23] akkuratt 3 år imellom[emoji4]

Back
Topp