Attpåkladd!

Rugrat

Glad i forumet
Flere som venter en liten attpåkladd? Her har jeg et barn fra før, en gutt på 14 år. Føler jeg har glemt alt fra svangerskap og fødsel og småbarnstiden :hilarious:

Gleder meg veldig til å begynne på nytt da, var bare 18 år med sønnen, tror det vil være en større ro og mer rutine nå som jeg er eldre. Men Gud så skummelt å sette igang igjen også da <3:excited001

Mhm! Mine er 7 og 9. Og hans datter 16! :hilarious: Så vi starter virkelig fra start igjen :woot:

Han har barn på 6 og 9, mitt første :happy: så han føler han har glemt alt, litt greit for da kan vi være "nye" sammen

Våre fyller 11 og 7 på nyåret, så føler det er litt attpåklatt her også ja:D

Mine er 6 og 11 når denne kommer :)

Mine er 7 og nesten 9 når denne kommer. Er det innafor definisjonen :rolleyes:
Gleder meg til å begynne på nytt! Perfekt tidspunkt :happy:

Føler nesten min blir attpåklatt også, han blir 4 rett etter fødsel :hilarious:

Hadde håpa på 2, maks 3 år mellom, men sånn ble det ikke.:(

Ikke med denne. Men storesøster var 8 år når lillebror kom til. Nå blir det 1.5 år mellom lillebror og lillelillesøster/bror :joyful:

Storesøster har vært helt fantastisk, og de har fått et utrolig godt bånd. Han lyser opp når han ser henne og hun er den han ler mest av <3

Morsomt at vi er flere med aldersforskjell.
Med en fjortenåring her (som tror han er minst 17 år selv) går mammarollen mer ut på å hente, bringe, mase, vente..vente..vente..(fjortiser er treige!)
Har savna den lille ungen som trenger mammakos og armkrok. Guttungen her er 180 høy med 46 i sko, må liksom hoppe litt for å rekke opp når jeg vil ha en klem :hilarious:

Her blir aldersforskjellen nesten 6 år, så føler jeg begynner på nytt også. Har prøvd siden 2015, planen var to tette men det ble det absolutt ikke. Blir moro å begynne litt på nytt også, og fordelen er at mini ikke er så liten lenger og kan hjelpe til litt (håper jeg)

Sniker :D

Nesten samme som meg! Sønnen min blir 13 nå i mars og jeg var 19 da han kom til verden :p

Man har virkelig glemt alt. Og føler seg førstegangs

Minsten her blir straks 9 år om noen dager så begynner på nytt føler jeg. Har barn i alderen 9,12,14,20

Minste vil være 5 år, har 2 års forskjell mellom hver av mine 3 barn, så føler at 5 år blir stort mellomrom, selv om det kanskje ikke er det:P

Back
Topp