Atter et desemberbarn! ♥️

cd4b6d2c9b33d68b4ff496a103dd4500.jpg


I dag er det 100 dager igjen til termin, og det er full action i magen. Jeg har begynt å jobbe 30%, og det går faktisk ganske bra! Magen begynner å bli stor, så det begynner å bli vanskelig å knyte skoene. Det går faktisk så fint med meg! Nyter tiden nå frem til bekkenløsninga kommer tilbake [emoji254]
 
Bam! Uke 27. 13 uker igjen.
Dager til termin: 93

Har vært veldig sliten denne uken. Sover dårlig om nettene, og klarer ikke å hente meg inn igjen. Lille i magen er veldig aktiv, og det er jo gøy - men også slitsomt. Er igjen 100% sykemeldt.

I dag skal jeg på helgetur med bestevenninna. Spahelg i Køben! Blir bra[emoji119]
 
Nydelige bilder! God tur til Køben, nyt det til det fulle! Formen er ikkje så mykje å gjere med, dessverre, så vi får berre henge på kva kroppen bestemmer [emoji23]
 
Hallo! Long time no see. Har vært opptatt med livet og tiden har fløyet. Er i dag 31+4, og har det fint. Begynner å bli litt lei for å være ærlig. Ting er tungt, og jeg er tung. Har blitt 100% sykemeldt, og nyter dagene hjemme. I dag har jeg vasket alle babyklærne, så i morgen blir det full organisering [emoji57]
 
Hei! Hvordan går det med deg ?
 
Back
Topp