Atter en kveld

jealie26

Gift med forumet
hvor det ikke er noe moro å legge seg...jeg blir gal jeg jenter...tuva sofie er et mareritt om kvelden, hun  vil ikke legge seg....bare styr her hver eneste kveld...aner ikke hva jeg skal gjøre jeg..jeg kan jo ikke ligge å holde hun i hånden til hun sovner...HJELP!!!!! [:(][:(]

Slitsomt det der... [:(] Vet ikke om jeg har noen gode råd å komme med men. Evt overtrett eller?

Ja, er det ikke forferdelig!!!! Vi har det akkurat likens selv!
Legen på hs (som nettopp har vært igjennom det samme selv med sine tvillinger) sa at det som fungerte til slutt for de var å la dem skrike, gå inn etter tre min, gå ut igjen når de har blitt rolige, inn igjen etter 5 min, 7 min, 9, min, 10 min, og 10 min videre etter dette... skal forsøke dette til uka nå vi. Men det blir jo helt forferdelig da! Gruer meg skikkelig![:o]

ORIGINAL: Catrine2

Ja, er det ikke forferdelig!!!! Vi har det akkurat likens selv!
Legen på hs (som nettopp har vært igjennom det samme selv med sine tvillinger) sa at det som fungerte til slutt for de var å la dem skrike, gå inn etter tre min, gå ut igjen når de har blitt rolige, inn igjen etter 5 min, 7 min, 9, min, 10 min, og 10 min videre etter dette... skal forsøke dette til uka nå vi. Men det blir jo helt forferdelig da! Gruer meg skikkelig![:o]

Jeg begynte med dette nå i kveld, og etter 3 kvarter så gav jeg opp, tok hun opp og la hun i sofaen ved siden av meg, da sovnet hun på under et minutt....men det er jo helt galt å ta hun opp slik, da vet hun jo det til i morgen liksom...akk, det er så vanskelig å høre på...hun er jo så flink på dagen, sovner når hun er trøtt, med en gang..men kvelden, neida, helt grusomt å måtte sove...[:'(]

Sånn har jeg det her også. Eller, hun vil legge seg, sovner alltid veldig greit, men så våkner hun etter en liten stund og da er det vanskelig å få henne til å sovne igjen. Ofte våkner hun mange ganger før jeg rekker å legge meg. Frustrerende!
Har ingen råd til deg dessverre, for jeg er litt i villrede selv. Ønsker deg bare lykke til og håper det blir bedre snart[;)]

Putte noen leker i senga kanskje? Fungerer bra her!
Pleier å leke med han i senga, tror han forbinner den senga med morro(kanskje derfor han sover så mye[8D])
Men når din samboer legger ho?  Er det like ille da? 
Hadde store problemer med å få lagt eldste da ho var 7-8 mnd. Men det tok mamma seg av.
Så kanskje la besteforeldre eller tante/onkel til å ta å ho en helg..?

ORIGINAL: Camma

Sånn har jeg det her også. Eller, hun vil legge seg, sovner alltid veldig greit, men så våkner hun etter en liten stund og da er det vanskelig å få henne til å sovne igjen. Ofte våkner hun mange ganger før jeg rekker å legge meg. Frustrerende!
Har ingen råd til deg dessverre, for jeg er litt i villrede selv. Ønsker deg bare lykke til og håper det blir bedre snart[;)]

hehe.. kjenner meg igjen der og!! Søvn har jo vært et problem for oss fra starten av.. Enten sovner han greit og våkner etter en stund og er skikkelig vanskelig å få til å sove igjen, ellers er han håpløs å legge, og gråter og gråter!!!!!!!

derfor må vi bare gjøre noe, og være konsekvente. Og det må gjøres noe med nå!! I morgen begynner vi, for da kommer vi hjem fra besøk hos svigers! Det skal bli et sant (unnskyld uttrykket) helvette! Men det må vel bare til.. Så får vi se hvor lenge mor holder seg hard eller om hun bare har det i kjeften.....

Lykke til Jealie!! Vi tar det sammen, fra i morgen! ok? så kan vi tenke på at vi begge holder på med det samme, at vi er gode mødre og gjør det for barna våre!![:D][&:]

jeg er solgt når han gråter så han blir tett da.. må liksom gå inn når han begynner å hoste.. huff.. stakkars liten..

ORIGINAL: Catrine2

ORIGINAL: Camma

hehe.. kjenner meg igjen der og!! Søvn har jo vært et problem for oss fra starten av.. Enten sovner han greit og våkner etter en stund og er skikkelig vanskelig å få til å sove igjen, ellers er han håpløs å legge, og gråter og gråter!!!!!!!

derfor må vi bare gjøre noe, og være konsekvente. Og det må gjøres noe med nå!! I morgen begynner vi, for da kommer vi hjem fra besøk hos svigers! Det skal bli et sant (unnskyld uttrykket) helvette! Men det må vel bare til.. Så får vi se hvor lenge mor holder seg hard eller om hun bare har det i kjeften.....

Lykke til Jealie!! Vi tar det sammen, fra i morgen! ok? så kan vi tenke på at vi begge holder på med det samme, at vi er gode mødre og gjør det for barna våre!![:D][&:]

Hehe, ja vi får tenke på at vi ikke er alene om det...dette skal vi klare[:D]

Ozi:det nytter hvertfall ikke når pappaen skal legge hun, da blir hun mer krakilsk..er så vant med meg vettu. Men kanskje det nytter med leker i senga hennes ja...skal jeg prøve[:)]

Back
Topp