nutta06
Glad i forumet
Huff, at d går ant... jaja, jeg visste det jo egentlig... men jeg hadde jo et lite håp om at jeg ikke skulle bli like dårlig som med di andre tre...(lurer på hva som fikk meg til å tro at d skulle gå ant?!) Men, jeg har jo gådd inn i det her med vidåpne armer... Men vet jo at det kommer til å bli tungt..
Allt som jeg spiser blir jeg kvalm og dårlig av etter noen minutter... allt unntatt pepsi max... men det går jo ikke ant å leve på det... Prøvde meg på fruktsuppe i dag uten hell.. ristet brød var heller ikke noe suksess...
Noen som kan komme med gode råd så er jeg dere evig takknemmlig... Vil ikke bli like dårlig som med forrige.... Vil prøve å forebygge... men er det mulig tro?
Håper på mange svar!!!
"Kvalm"[:'(] klem fra
Allt som jeg spiser blir jeg kvalm og dårlig av etter noen minutter... allt unntatt pepsi max... men det går jo ikke ant å leve på det... Prøvde meg på fruktsuppe i dag uten hell.. ristet brød var heller ikke noe suksess...
Noen som kan komme med gode råd så er jeg dere evig takknemmlig... Vil ikke bli like dårlig som med forrige.... Vil prøve å forebygge... men er det mulig tro?
Håper på mange svar!!!
"Kvalm"[:'(] klem fra