Atter en dag gitt

Stredet

Elsker forumet
God morgen alle sammen!
Fremdeles ganske så stille her, men ser at Iron og tessi er her [:D]

I dag skal vi på barseltreff rett borti gata her. Og vi gleder oss for vi har det så koselig og morsomt. Skravler om alt og intet, ler og fjoller så tiden flyr som bare det gitt.

Og når mor og Iver kommer hjem har William bestilt semulegrynsgrøt til middag og spillekveld ( brettspill vel og merke).

Hva er planene deres da?

Ha uansett en kjempesuperfenomenalistisk dag alle sammen [:D]

Hei og god morgen[:D]
Tja, jeg vet ikke hva jeg skal finne på i dag... blir vel ut og gå en tur på morgenen som vanlig, men etter det ingen aning[8|] sitter og prøver og finne ut ett eller annet, men alle er på jobb, så da blir det vel vanskelig og få møtt noen og skravlet som jeg kunne tenkt meg, hehe... alltid skravlesyk jeg da[;)] været er bra hvertfall[8D]

Ja god morgen god morgen kjære Twinbaben [:D]
Så deg nå vettu!

Gla dag [;)]

god morgrn ja, her har våknet og spist frokost mmm
Jeg har blitt fristet til å sy en voksi selv, så vi skal til sengetøys butikk å handle.
 Så det blir sying i dag [:)]
Ha en kjempesuperfenomenalistisk dag du og[:D]

God dag er det vel nå, hehe[:)] 
I dag skal vi ut å kjøpe sånn lammeskinn til å ligge på, og ver med svigersøs/tante [:D]  og spise litt sjokoladekake som hun har laget... nom nom! Ellers gå en tur tenker jeg.

Ha en super duper dag du åg!

Hei og hå alle sammen!

Idag er det blå himmel her og solen skinner.
Idag skal jeg på bekkentrening også skal jeg ut å ttrille en god tur med snuppa.
Senere så tenker jeg nok at jeg skal treffe et vennepar fra danmark som kom til norge igår...Det skal bli koslig [:)]

Ha en flott dag snupper!

hei hopp![:)]   Har ingen planer for dagen, skal vwel prøve å få ryddet og støvsuget litt. Har lyst til å gå en tur, men være er ikke helt bra. swer ut som det blir regn snart...buhu.....

Back
Topp