Atte atte blogg:D

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Noen som vil følge min blogg og som har en blogg jeg kan følge??

Jeg forstår ikke hvordan jeg skal "følge" en blogg egentlig. Jeg bare legger den i hurtigmenyen om jeg liker den liksom... Tror ikke min er følgbar engang... 

*Meya* skrev:
Jeg forstår ikke hvordan jeg skal "følge" en blogg egentlig. Jeg bare legger den i hurtigmenyen om jeg liker den liksom... Tror ikke min er følgbar engang... 

man trykker på at man vil følge bloggen.... inne på bloggen ser så trist ut at det står 0 der

Mye lettere å bare legge de interessante bloggene på hurtigmenyen. 

Der har jeg jo hele tre blogger. 

Jeg vil gjerne følge bloggen din, skriver om interiør nettsider bl.a så kan kanskje få tips fra din blogg ;-)
følg gjerne min blogg :-)

*charlie* skrev:
Jeg vil gjerne følge bloggen din, skriver om interiør nettsider bl.a så kan kanskje få tips fra din blogg ;-)
følg gjerne min blogg :-)

Ja det skal jeg gjøre!

Dytt

De aller fleste legger vel bare blogger de liker i bokmerker, eller husker adressen... Det gjør jeg hvertfall.

Miriel skrev:
De aller fleste legger vel bare blogger de liker i bokmerker, eller husker adressen... Det gjør jeg hvertfall.

Men hvordan vet man hvor mange som leser den da?

Tja, det finns vel statistikk over hvor mange som ser bloggen per dag, men da aner man jo ikke hvem som er ny, hvem som faktisk følger med hver gang osv.

Miriel skrev:
Tja, det finns vel statistikk over hvor mange som ser bloggen per dag, men da aner man jo ikke hvem som er ny, hvem som faktisk følger med hver gang osv.

ja sant det.. er ikke så viktig at det er så mange, men koselig om noen vil lese den liksom

Jeg har en sånn liten ticker på min. Noen ganger er den 60, andre ganger er den 9000 som i går, men det kommer liksom ann på VG det da hehe.

Men den teller genuine treff pr ip da, fordi den teller ikke når jeg går inn og ut, inn og ut, og sjekker. 

Vi har en blogg vi, men ønsker ikke og dele adr med folk her inne siden den er ganske privat og vi har en del kjente ansikt her inne.

Back
Topp