ATSJOOOO!!!

maltesers

Forumet er livet
Jeg nyser og nyser og nyser og nyser!! Ikke er jeg allergisk mot pollen heller! Andre som sliter med dette om dagen??
Veit at det er symptom å få tett nese, men jeg vil ikke kalle det tett nese. bare snørrete egentlig!!
Kan jeg bli "allergisk"  nå som jeg er gravid?? siden vi er så lett mottakelig for alt mulig!?

Aner ikke.. jeg har bare tett nese sånn av og til[:)]

Mener å ha hørt tidligere at nysing også kan være et symptom, så kanskje det er det du har[:D]

Haha, ja kansje det[8D] Siden jeg ikke merker så mye anna om dagen, så kanksje nysinga har tatt over[;)][;)]

Mye endringer når man er gravid da. Har faktisk hørt om folk som ble allergiske da de ble gravide[8D]

jeg er hyperallergisk mot sitrus, og er ganske så allergisk mot pollen men etter at jeg ble gravid har jeg ikke merket en shitt til pollen

tviler ikke[8D][8D] Jaja, får bare holde ut med denne nysinga[8D]

Jeg nyser også sykt mye....er riktignok allergisk, men har aldri vært plaget med nysing...som regel har det vært øynene jeg har slitt med, men ikke i år....nå nyser jeg heeeele tiden...

godt å høre det er flere av oss[;)]

jeg har merka at jeg nyser viss jeg er kvalm nå! enten så brekker jeg meg, eller så kommer det en nys..:)

ORIGINAL: maltesers

Jeg nyser og nyser og nyser og nyser!! Ikke er jeg allergisk mot pollen heller! Andre som sliter med dette om dagen??
Veit at det er symptom å få tett nese, men jeg vil ikke kalle det tett nese. bare snørrete egentlig!!
Kan jeg bli "allergisk"  nå som jeg er gravid?? siden vi er så lett mottakelig for alt mulig!?

Har akkurat det samme! :P

Søtinger[:D][:D]

jeg nyser også litt innimellom...[:)] (mer enn normalt, uten å være tett!!)

Back
Topp