Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi. Dette har jeg aldri hørt om før, men ser hvorfor de velger å prøve det. Handler om at livmoren ikke skal trekke seg sammen unødig de neste dagene slik jeg leser det.Er det noen som har fått intravenøs atosiban ved innsett?
Legen vil gi det i morgen (FET 5dagers), og jeg lurte litt på hva jeg skal gjøre med drikke før innsett. Vil liksom ikke ha superfull blære
Tror ikke det kommer så fort kjennim systemet til at det hjelper med å bygge opp noe særlig. Kan godt være det bare er en liten sprøyte og så en liten slump saltvann.Har ikke hørt om det jeg heller, men legen ville gi det for å få livmoren til å slappe av. Etter litt googling ser det ut som forskningen viste litt for positive resultater så er ikke helt overbevist. Men tror legen vil go all in siden de kludret det litt til med stimuleringen.. (og jeg har mange mislykkede innsett fra før uten forklaring).
Ang drikken tenkte jeg mest siden det gies intravenøst så er det kanskje blandet med saltvann og gir kroppen en god dose væske i tillegg til det man drikker.
Syns det virker verdt å prøve jeg? Hva tenker du?
Ville drukket som vanlig. Om blæren ikke er full nok risikerer du at det ikke går og at du må vente lenger på full blære.
Lykke til med innsett!
Så bra at det fungerte!litt urelatert men jeg har hatt mange tidlige sa. Får kraftige kramper ved implatasjon. Denne gangen kjøpte jeg no-spa tabletter i hjemlandet og tok no-spa og ikke paracet. Er nå i uke 11.
No-spa gis i flere land også til gravide ved truende abort til å hjelpe livmoren til å slappe av. Skal tas i større mengner kun når man også tar progesteron.