Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: * Babysyk *
Bruker a derma exomega krem og olje til bad. Hun har i perioder vært så ille, at vi måtte til legen å få sterke kremen og noe til å bade i. Det hjalp, for visst det er slik, så hjelper ikke vanlige kremer.
Så villa tatt han med til legen [:)]
ORIGINAL: Cathrine83
jeg brukte mye lokobase når jeg var som værst..men nå bruker jeg en krem du får tak i på felleskjøpet bl.a... litt usikker hva den heter, men er fra grene - lotion med 10% aloe vera - stooor tube som fungerer her i allefall. [;)]
Har dere vært hos hud spesialist også eller kun til fastlege? jeg ble ikke bedre før jeg fikk lysbehandling hos spesialist.. bare ett tips å ha i bakhodet [;)]
ORIGINAL: Katey
Hørtes ikke noe greit ut[:(]
Jeg har fått noen prøver på en ny krem som heter
Physiogel Hypoallergen A.I Creme. Den skal visst være kjempe god på atopisk eksem.
Hvis du vil, så kan jeg sende deg en prøve i posten (gratis selfølgelig), så du kan prøve.
Bare send meg pm hvis du vil det[:)]
God bedring
ORIGINAL: sandra 22
ORIGINAL: Katey
Hørtes ikke noe greit ut[:(]
Jeg har fått noen prøver på en ny krem som heter
Physiogel Hypoallergen A.I Creme. Den skal visst være kjempe god på atopisk eksem.
Hvis du vil, så kan jeg sende deg en prøve i posten (gratis selfølgelig), så du kan prøve.
Bare send meg pm hvis du vil det[:)]
God bedring
Pm din er full[:D]