Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg er ikke atopiker men psoriatiker... jeg bruker decubal kremene... veldig fornøyd med de.. både repaire og intensive [:)]
vet at atopikere også har gode resultater med de, jeg er i styre av pso-ung, norsk psoriasis forbunds ungdomsorganisasjon og vi omfavner også atopikere,.
ta en titt her www.psoung.no
Jeg har ikke barn med det, men min eks hadde skikkelig høy grad av atopisk eksem. Så er godt inni det ja.
Han brukte en decubal tror jeg den het. En gangske fet krem som han kunne smøre på så mye som mulig.
Men han kjøpte og en krem på helsekosten som var til de gangene han klødde. Og det var en ringblomstsalve. ( calendula offecinalis)
Og så er det lurt å holde seg unna smågodt og sjokolade :) og et godt kosthold...
Men han gikk og til lysbehandling på sykehuset, og på sterke medisiner..
Eg fikk ein krem, Physiogel A.I. krem fra Stiefler, gjennom Buzzador i går. Den skal vere veldig god for mellom anna
dei med atopisk eksem og psoriasis. Har ikkje fått prøvd den nok til å vite om den virka enda, men fikk med 15 små
prøvetuber eg skal dele ut, så du om sender adressa di på pm kan eg sende deg ei om du vil ha å prøve [:D]
cosmopharmas multi purpose cream... bruker den fordi den er laget på aloe vera, dødehavssalter og mineraler og leire,, så vasker jeg med liguid soap fra cosmopharma..