Atopisk eksem

bondekone

Forumet er livet
ÆSj[:'(]
Guttungen har aldri hatt tegn til å ha det. Både mann min, jentungen og jeg er plaget med det til tider.Men hadde håpet at guttungen skulle slippe unna siden han nå er 5år og ikke hadde hatt noen plager med det. Men den ei[&o] Om tirsdagen kom han hjem fra barnehagen og var helt rødflamede på hendene og tør. Tok av han buksene for kvelden og da hadde han nedover på baksiden på begge beinene. Første tanke var at han kansje hadde fått i seg noe han reagerte på så spurte da i barnehagen dagen etter.Men de sa at han kun hadde spist det han pleier så de skjønte ikke hva han evt kunne reagere på da. Så jeg fik time hos legen som konkluderte med en gang atopisk eksem. Noe jeg egentlig hadde sett selv[&o]
Så da fikk han salver og beskjed om å begyne å smøre guttungen på samme måtte som jentungen
 
atopisk eksem er noe herk!!!
her er det arvet fra pappan..
Ho på 7.5 er den som har det værst. Har vært innlagt og blitt "behandlet" på barneavd. Heler og fotsålene blir ofte rammet hos henne..sprekker, blør..og klarer ikke gå på bena.
Fingrene..leddene på fingrene sprekker og blør, klarer ikke en så enkel ting som å bruke blyat på skolen enkelte ganger.
øvnløse netter med kløing og gråt..som sagt..er noe HERK!!!
vi har de siste 5 årene brukt wetwrap i dårlige perioder og den er FLOTT. ihvertfall for våre barn.
 
Back
Topp