Atopisk eksem og ull

Ville prøvd de med bambus/bomull på innsiden og ull på utsiden [emoji5] Cubus har, samt reflex og hust&claire [emoji106]

Jeg har tenkt å prøve devold sitt i år, de duo active er syntetisk på innsiden, sånn "superundertøy". Bambus fra reflex er supermyk og ull med bomull har jeg både fra cubus og name it.

Vi bruker bare bambus på innsiden[emoji4]

Har ull med bomull innerst fra både devold, stormberg og cubus. Så har vi en del bambull fra Tufte.

På barnas hus og name it har den med ull og bomull og ull og silke.

Kan også ha bomull innerst, og ull utenpå.

Det er ikke alle eksembarn som reagerer på ull, min tålte det meste av merinoull og Kashmir.

Vi har ull/bambus sett fra H&C og det fungerer utmerket på mitt atopisk eksem-barn!

Jeg har tenkt å prøve devold sitt i år, de duo active er syntetisk på innsiden, sånn "superundertøy". Bambus fra reflex er supermyk og ull med bomull har jeg både fra cubus og name it.

Devold sitt kan jeg anbefale. Gutten min på drøyt 11 år bruker mye av det. Strålende og holder seg godt i fasong etter vask.

Finnes veldig mange forskjellige merker med bomull eller bambus på innsiden:) har prøvd joha og cubus, likte absolutt joha best av de.
Så kan du få ull blandet med forskjellig.

Vi har blitt veldig fornøyd med bambusinnerklær.

Finnes veldig mange forskjellige merker med bomull eller bambus på innsiden:) har prøvd joha og cubus, likte absolutt joha best av de.
Så kan du få ull blandet med forskjellig.

Vi har blitt veldig fornøyd med bambusinnerklær.

Hvor kjøper du bambusinneklær - & hva koster det ? :happy:

Hvor kjøper du bambusinneklær - & hva koster det ? :happy:
Har kjøpt på nett:) pleier være nedsatt innimellom, får en bukse eller genser for 100-150. På barnashus.no er det 25% nå. Der har de reflex:) storesøster har to sett av det. Til minsten kjøpte jeg 3 hust&claire bodyer og de har han brukt et år nå:D
Helt sikker på at det er mye annet bra, men vi bor en time unna kjøpesenteret så liker å handle på nett:)

Har kjøpt på nett:) pleier være nedsatt innimellom, får en bukse eller genser for 100-150. På barnashus.no er det 25% nå. Der har de reflex:) storesøster har to sett av det. Til minsten kjøpte jeg 3 hust&claire bodyer og de har han brukt et år nå:D
Helt sikker på at det er mye annet bra, men vi bor en time unna kjøpesenteret så liker å handle på nett:)

Takker for info! :happy:

Back
Topp