✨ Camilla ✨
Andre møte med forumet
Hei.
Noen som vet om noen ull klær som barn med atopisk eksem kan bruke?
Noen som vet om noen ull klær som barn med atopisk eksem kan bruke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville prøvd de med bambus/bomull på innsiden og ull på utsiden [emoji5] Cubus har, samt reflex og hust&claire [emoji106]
Jeg har tenkt å prøve devold sitt i år, de duo active er syntetisk på innsiden, sånn "superundertøy". Bambus fra reflex er supermyk og ull med bomull har jeg både fra cubus og name it.
Finnes veldig mange forskjellige merker med bomull eller bambus på innsiden har prøvd joha og cubus, likte absolutt joha best av de.
Så kan du få ull blandet med forskjellig.
Vi har blitt veldig fornøyd med bambusinnerklær.
Har kjøpt på nett pleier være nedsatt innimellom, får en bukse eller genser for 100-150. På barnashus.no er det 25% nå. Der har de reflex storesøster har to sett av det. Til minsten kjøpte jeg 3 hust&claire bodyer og de har han brukt et år nåHvor kjøper du bambusinneklær - & hva koster det ?
Har kjøpt på nett pleier være nedsatt innimellom, får en bukse eller genser for 100-150. På barnashus.no er det 25% nå. Der har de reflex storesøster har to sett av det. Til minsten kjøpte jeg 3 hust&claire bodyer og de har han brukt et år nå
Helt sikker på at det er mye annet bra, men vi bor en time unna kjøpesenteret så liker å handle på nett