Atopisk eksem og klor

tuppa86

Forumet er livet
ja, har hørt av fleir at unga me atopisk eksem bruke å bli så my værre av klor... noah har jo nettopp fått eksem, så va litt spent når æ for i bassenget i går!hainn hadd litt eksem da vi for dit (vi heill fortsatt på å lære ka som ikke funke og funke, og har avventa bruk av hydrokortison for å sjå om d hjalp me bare fuktighetskrem)... i går kveill hadd d ikke blitt nå værre, men smurt hydrokortison på det værste og idag e'n næstn bra! Sist gang tok d ei lita uke før hydrokortisonen funka bra, så kainn det hend at klor faktisk bedre eksemet hainnes?

ORIGINAL: Camillas Guttar

her har begge mine atopisk eksem..Og vi har fått råda oss med hs, om at klor ikke er bra!
men det kan være forskjellig fra unge til unge..men jeg hadde iallefall aldri tatt sjansen når det er mye utbrudd..

No må æ rætt på mæ sjøl i hovedinnlegget sjer æ.. MY utslett e vældi å ta i..MY te min gutt som e vældi mildt ramma aillltså!!![;)]
Hadd tij forre å bada hvis hainn itj har sjett ut pga utslett[8D] Men det e liksom det æ har fått hørt angående klor ja... men virke jo som d funka fint te Noah ![:D]

Fleir me erfaringa?

Oliver er mildt rammet.
han hadde mer når han var baby. Men fikk samme beskjed ang klor.
de gangen han var i klor merket vi ingen forskjell..

Mulig det er verre for de som har ille eksem..?

Back
Topp