Atopisk eksem babyer *tips til krem*

_Milla_

Gift med forumet
Her prøvde vi Inotyol Salve (den er super på kjempe såre rumper også) men den kan også brukes til eksem.

Den tok ALT av eksemen til vesle mannen i ansiktet.. Smurte med den morgen og kveld, og smurte med vanlig krem resten av dagen.

Babyene ser ikke ut etter de har blitt smurt, men hvem bryr seg.. så lenge det funker?[;)]

Den har vi brukt på bleieutslett. Funker som rakkern!! Lukter røtter og urter og dritt da. Hehe. Men det gjør ikkeno [:D]

ORIGINAL: Frk.Elefant

Den har vi brukt på bleieutslett. Funker som rakkern!! Lukter røtter og urter og dritt da. Hehe. Men det gjør ikkeno [:D]

Mener du sånne små røde prikker nedentil?
Ser at snuppa har fått noen nå i det siste, og får ikke bort det med zink.
Har helt fin hud ellers da [:D]

ORIGINAL: Sommernurkftw

ORIGINAL: Frk.Elefant

Mener du sånne små røde prikker nedentil?
Ser at snuppa har fått noen nå i det siste, og får ikke bort det med zink.
Har helt fin hud ellers da [:D]

Vetta søren hva det er jeg. Jeg kaller det bleieutslett ihvertfall! For det var jo der bleia er, og det var tross alt et utslett [8D][8D] Og det gikk bort [:D]

ORIGINAL: _Milla_

Her prøvde vi Inotyol Salve (den er super på kjempe såre rumper også) men den kan også brukes til eksem.

Den tok ALT av eksemen til vesle mannen i ansiktet.. Smurte med den morgen og kveld, og smurte med vanlig krem resten av dagen.

Babyene ser ikke ut etter de har blitt smurt, men hvem bryr seg.. så lenge det funker?[;)]

Takk for tips, skal smøre henne med denne i kveld[:)]

ORIGINAL: miss25

Takk for tips, skal smøre henne med denne i kveld[:)]

Håper virkelig det hjelper for bebisen din også! [:D] 

Nesten så jeg lurer på om den kunne ha funket på meg og? har jo eksem selv..... [8|] i ansiktet

ORIGINAL: Devilina

Nesten så jeg lurer på om den kunne ha funket på meg og? har jo eksem selv..... [8|] i ansiktet

smør det på om kvelden over noen dager.. så ska ldu se.. kanskje det hjelper deg og[:D][:D]

Hvordan går det med dere? blitt no bedre?

da skal jeg ture ned på apoteket etterpå hvis jeg får tid. ellers tar jeg det i morgen [:)]
her har vi eksem i ansiktet begge to. og ingenting annet har fungert.

hvordan ser den ut? reseptfri regner jeg med [:)]

Mener å huske at det er en hvit eske med rosa striper. Orker ikke hente tuben nuh [8D]

Her ble eksemen på snuppa verre etter at vi prøvde den noen kvelder[&:]

Back
Topp