Atkins-bar

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Frokost til meg går ofte i glemmeboken når jeg styrer med å gjøre barna klar til jeg skal levere eldstemann i bhg.vi har busser vi skal rekke men spiser selvfølgelig hvis jeg får tid. Er det dumt å spise en atkinsbar på veien hvis jeg ikke alltid rekker å spise frokost?Ellers går jeg fra halv syv til elleve-halv tolv tiden uten mat. Ammer ikke da hvis dere tenker på noe slikt. Følte jeg spiste sjokolade da jeg testet en i sted for å se om de var spiselig..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg får vondt i magen om jeg spiser en slik på tom mage. De bruker jo annet søtstoff enn vanlig sjokolade. Hva med å lage klar mat dagen før og evt spise den på bussen?

Er ikke noe jeg ville basert kostholdet mitt på. Lurt forslag over - å lage ferdig dagen før.

Ikkeno i veien med å spise en sånn bar til frokost! Mye bedre å spise det om alternativet er å ikke spise noe! For det er nemlig ikke sånn at alle har mulighet/ork/prioriterer å forberede seg på å fikse frokost (eller alt mulig annet!) kvelden i forveien! Da holder "nest beste" alternativ i massevis!

❤ Gutt 1. juli ❤

Har brukt de ferdig smurte knekkebrødene til kavli når jeg har vært på farta.

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Jeg har kjøpt meg noe på helsekost. Skal prøve å lage muslibar i helgen. Håper den oppskriften er god;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Yoplait sine dobbel 0 % yoghurter og musli er godt, de er mettende og det holder en god stund. Eg bruker å spise
det som et måltid, oftest lunsj.
Da trenger du bare ta litt musli med i en boks.

Back
Topp