athravil!

*Kolibri*

Forumet er livet
Hva er greia med Kina?[:D]

Kina gal [:D] - Studert kinesisk, bodd i Shanghai og trener japansk kampsport når kroppen min er enig.

Vi skal ha asiatisk tema på bryllupet - asiatisk mat, i dekoren og forhåpentligvis kjolen min (hysj hysj, mannen vet ikke noe om kjolen!)

Har bedt om pris på endringer på denne kjolen for å få et vidt langt skjørt:

Noe helt annet enn tradisjonell brudekjole, men veldig meg. Har en klassisk qipao i blå og det er den peneste kjolen i skapet mitt! Så jeg vet jeg kler den kjolen og stilen. Bare at puppene at har vokst ut av den, så nå får jeg aldri brukt den[:(]

Sånn, da er bryllupsskvalderet i gang - hva har du gjort? [8D]

Kult[:D]

så gøy da[:D]
Når barna er store skal jeg og sambo på lang Kinatur. Jeg har en fetter fra Bejing og så videoopptak fra da tante og onkel hentet han, ble jo helt reisesyk av å se!
Har en venninne som nettopp var der nede alene i mange uker og det var spennende reisebrev jeg fikk fra turen.

Blir en fin brudekjole! Hva slags pynt skal dere ha? bortsett fra lys med kinsesisk skrift på[;)]

ÅÅÅÅ kommer til å bli kjempe kult[:D][:D]
Gleder meg til oppdateringer[:D]Gøyt å gjøre ting på en måte som ikke alle andre har og gjør[;)]

Takk[:D]

Ja, hele festen falt litt på plass da vi ble enige om maten - både sted og tid og dekor.

Blir enten 21 mai eller 11. juni, så håper at fruktrærne er i blomst - vil ha det, bambus og orkideer som gjengangere i blomsterdekor og brudebuketten.
Blir veldig ukinesisk med at vi vil ha blått og sølv som fargetema utenom - med hvite duker og muligens noe svart innslag.

Vil ha blått silkestoff i splitten på kjolen også - bare håper å skru ned prisen litt - de ville plutselig triple prisen, men likevel "bare" 350USD, så blir jo ikke så ille i norsk pris. Må prøve litt andre kjoler også da, bare for å ha det gøy og kanskje jeg er heldig og finner en annen "the one" kjole til en billig penge. kanskje jeg kjøper begge om det går... men da blir det nok slik den er på bildet og til 100 USD...

Blir kongeblå invitasjoner med hvitt kinesisk brokadestoff - enten med drage eller plommeblomst (som kjolen) - får se hva jeg finner av billigstoff.

Har lyst til å prøve å lage shoji lamper - enten små til telys, men bytter vi lokale lurer jeg på å lage litt store og bruke de som skjermer på de fæle gamle taklampene med sånn tre rutemønster på... også kjent som badstulamper har jeg hørt.

Liten oppdatering på bryllupsfronten min :P
Fortsetter likegodt i denne tråden, så er alt samlet ;)

Invitasjonene er stort sett klare for utsending og ble seende ca slik ut:

Kjolen min ble plutselig slik etter en impulstur på brudesalong... :

Den sprakk budsjettet mitt kraftig...

men forloveren skal ha kinakjole, og jeg tror jeg blir å bestille kinakjoler til småjentene, så da ser jeg ganske bridezilla ut, likevel *knis*

Lys og lampeprosjektet har jeg ikke kommet videre med, så spørs hva jeg gjør med det... nå flyr jo tida av gårde og snart er jeg i arbeid igjen... [:o]

så utrolig kult
dette blir ett bra bryllup tihi

Stilig[:D]

Stilig,likte kjolen veldig godt[:D]
Gleder emg til forsettelsen[:D][:D]

Back
Topp