Takk[:D]
Ja, hele festen falt litt på plass da vi ble enige om maten - både sted og tid og dekor.
Blir enten 21 mai eller 11. juni, så håper at fruktrærne er i blomst - vil ha det, bambus og orkideer som gjengangere i blomsterdekor og brudebuketten.
Blir veldig ukinesisk med at vi vil ha blått og sølv som fargetema utenom - med hvite duker og muligens noe svart innslag.
Vil ha blått silkestoff i splitten på kjolen også - bare håper å skru ned prisen litt - de ville plutselig triple prisen, men likevel "bare" 350USD, så blir jo ikke så ille i norsk pris. Må prøve litt andre kjoler også da, bare for å ha det gøy og kanskje jeg er heldig og finner en annen "the one" kjole til en billig penge. kanskje jeg kjøper begge om det går... men da blir det nok slik den er på bildet og til 100 USD...
Blir kongeblå invitasjoner med hvitt kinesisk brokadestoff - enten med drage eller plommeblomst (som kjolen) - får se hva jeg finner av billigstoff.
Har lyst til å prøve å lage
shoji lamper - enten små til telys, men bytter vi lokale lurer jeg på å lage litt store og bruke de som skjermer på de fæle gamle taklampene med sånn tre rutemønster på... også kjent som badstulamper har jeg hørt.