At man ikke lærer

Lykkelig1985

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Hadde litt ekstra energi i dag så da tok jeg like gjerne helgevasken slik at jeg kunne nyte kvelden med min kjære når han kommer hjem i kveld. Men nå sitter jeg her i sofaen og kommer meg ingen vei. Bekkenet låste seg da jeg var på tur tilbake til sofaen etter et toalett besøk. Jeg hadde 3 skritt for å komme meg til sofaen, lengste veien jeg har gått noen sinne. Sto bom fast og smerten ilte nedover rumpa.... Så vondt at eg vil grine!!!!

Termin 30 juli

Så kjedelig! Kjekt med krykker på lur, eller en stol man kan dytte foran seg som en rulator.
Ønsker deg god bedring!

Nei huff da :(
Håper det går over snart.
God bedring :)

Ja det blir sofaen på meg resten av dagen, kjæresten har lovet å lage fredagspizzaen så jeg skulle bare slappe av :) har også bestilt cheesdoodles :P

Termin 30 juli

Hadde litt ekstra energi i dag så da tok jeg like gjerne helgevasken slik at jeg kunne nyte kvelden med min kjære når han kommer hjem i kveld. Men nå sitter jeg her i sofaen og kommer meg ingen vei. Bekkenet låste seg da jeg var på tur tilbake til sofaen etter et toalett besøk. Jeg hadde 3 skritt for å komme meg til sofaen, lengste veien jeg har gått noen sinne. Sto bom fast og smerten ilte nedover rumpa.... Så vondt at eg vil grine!!!!

Termin 30 juli
Er noe drit det derre bekkenet altså... Håper det hjelper litt når du får slappet litt av.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Back
Topp