At jeg aldri lærer

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Har ligget på sofaen i hele dag og bare slappet av,det var deilig og nødvendig :)
Men så fikk jeg vondt i hodet og var i tillegg trøtt så jeg tenkte at det hjelper sikkert å legge seg og prøve å sove 1 times tid. Klarte vel ikke å sove 1 time,men 15-20 min kanskje. Uansett,hodepinen forsvant ikke,det gjør den jo aldri. Trodde jeg hadde lært jeg,at det eneste som virker er paracet. Nå skal jeg være flink og ta 2 paracet og drikke et stort glass vann. Skjønner ikke at jeg gidder å prøve uten en gang :p

Hehe, samme som meg. Men jeg får jo ikke sove da, så jeg går heeeele dagen med huepine. Før jeg kryper til korset og tar en paracet på kvelden. :p
Idiotisk vettu. :p

Bah, jeg skulle inn her og se hva du hadde diskutert på generelt jeg :P

Håper du blir kvitt hodepinen :)

Hehe, samme som meg. Men jeg får jo ikke sove da, så jeg går heeeele dagen med huepine. Før jeg kryper til korset og tar en paracet på kvelden. :p
Idiotisk vettu. :p

Jeg får som regel sove etterhvert,hvis jeg ligger helt stille. Men om jeg legger meg for natta med hodepine så er den der når jeg våkner også,selv om jeg skulle klare å sove hele natta.

Bah, jeg skulle inn her og se hva du hadde diskutert på generelt jeg :P

Håper du blir kvitt hodepinen :)

He he. Tror faktisk jeg har lært der ;)
Eller kanskje det bare er et bevis på hvor sliten jeg er for tida.. orker ikke kommentere på noe jeg vet kommer til å skli ut..

Back
Topp