At ikke folk kan si ifra!!

Sicily

Forumet er livet
Har invitert til Mary Kay-party hjemme hos meg for to uker siden, med svarfrist nå torsdag om de IKKE kunne komme, det skal være i morgen. Sendte ut meldinger til samtlige nå for å få det bekreftet, og da er det plutselig INGEN som kommer! De har jobb, mangler barnevakt, dratt på hytta, osv, osv... Hva skal jeg gjøre nå da? Ha party alene? [:@][:@][:@][:@][:@][:@]
De har da hatt plenty med tid til å fikse det så de kunne komme. Og de kunne da for faen ha anstendighet nok til å si ifra innen fristen! AAaaaarrrghhhh! [:@][:@][:@]

Typisk. Venninna mi hadde det på samme måte nå på lørdag. Jeg fikk ikke barnevakt, men jeg troppa opp med ungen jeg[:)] Ble ikke lenge da, men hu hadde tross alt bursdag. Men det skal være mulig for folk å si i fra...

ORIGINAL: naftaline

Skulle ha Mary Kay party hjemme hos meg, men hun som skulle ha det sendte melding om at det ikke kunne, skulle avtale tidspunkt senere. Har ikke hørt noe jeg...

Men skjønner godt du er irritert. Hadde det likens i Mathias sin aller første bursdag.. [&o]

Kan du PM'e kæm som sku ha party for dæ? E nemlig to eller tre som driv med det i Tromsø.. Så vidt æ vet..

Lone_mor og Naftaline; dokker kan komme hvis dokker vil, hehehe. [;)] BV-treff og Mary kay party. Det nye store.. [8D]

Eier ikke folk ansvarsfølelse lenger[&:] Syns det er en selvfølge å gi beskjed om man ikke kan komme![>:]

Korsn party va d? Hudpleie eller sminke? [:)] Kunne godt tenkt mæ, men må finne barnevakt, gubben e på jakt...

Begge dela.. [;)]

ORIGINAL: Sicily

Korsn party va d? Hudpleie eller sminke? [:)] Kunne godt tenkt mæ, men må finne barnevakt, gubben e på jakt...

Begge dela.. [;)]

Kem som skulle ha os dæ? PM? [;)]

Du har full innboks.. [;)]

ORIGINAL: Mrs.B

mm...[>:]

vi skulle ha bursdag på lørdag, og opptil 30 min før middagen fikk vi avlysninger, så reservert og dekket bord til 25 ble til 10[:D]

fy fader altså.. Så utrolig trist når det blir sånn..

Slikt er så forba..... irriterende!! [:@] 
Når folk får en svarfrist, så må en svare og ikke bare gi f... !!

Dette er selvsagt skuffende og irriterende for deg...

ORIGINAL: KoseMammaen

Slikt er så forba..... irriterende!! [:@] 
Når folk får en svarfrist, så må en svare og ikke bare gi f... !!

Dette er selvsagt skuffende og irriterende for deg...

Ja, det er det.. Skjønner at folk er opptatte, men når de har hatt såpass lang tid på seg..

ORIGINAL: iQra

ORIGINAL: Mrs.B

mm...[>:]

vi skulle ha bursdag på lørdag, og opptil 30 min før middagen fikk vi avlysninger, så reservert og dekket bord til 25 ble til 10[:D]

fy fader altså.. Så utrolig trist når det blir sånn..

Skjedde med bestevenninna mi for noen uker siden. Hadde invitert masse folk på innflytningsfest. Samme kvelden avlyste alle unntatt meg og to til.. Jeg syns så synd i henne.. Men vi hadde det jo gøy vi som var der. Vi trives meget godt i hverandres selskap. Man trenger heldigvis ikke være mange for å ha en bra fest. [:)]

ORIGINAL: Lone_mor

så utrulig surt! skjønner godt er forbannet ja[:@][:@]

ORIGINAL: Karla

utrolig dårlig gjort! men oppi det her så lurer jeg på: hvor ble det av min invitasjon? sminker jeg meg ikke nokk[8D]?

Prioriterte familien, faktisk.. No e det åpen invitasjon på fb.. [;)]

ORIGINAL: PlatinaBlondina

skulle tro folk ikke eide folkeskikk lenger...er da faen meg ikke vanskelig å sende en melding å si ifra før en frist!! grrr...føler med deg![:@]

sign!!

Høres ut som et party æ budde vært på.. I min nye jobb bruke dem så mye fancy sminke som æ ikkke har peiling på ka e engang, haha... Æ e så lite oppdatert på sminke og hudpleie e nåkka æ virkelig treng!!!!!

Men til the reale case, utrolig kjipt[:o]

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Høres ut som et party æ budde vært på.. I min nye jobb bruke dem så mye fancy sminke som æ ikkke har peiling på ka e engang, haha... Æ e så lite oppdatert på sminke og hudpleie e nåkka æ virkelig treng!!!!!

Men til the reale case, utrolig kjipt[:o]

Bare å komme, så slipp æ å avlyse.. [:)]

ORIGINAL: Sicily

Bare å komme, så slipp æ å avlyse.. [:)]

ja, skal høre om æ får barnevakt, men æ regne me at det går i orden[:)] Katti klokka e det forresten?

Back
Topp