At det går an!!!!!

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Det er så mye syyyyke meninger på generelt-forumet at jeg blir helt svimmel[&:]

Snakker da spes. om alle frp-trådene og om Kongo-saken.
Skremmende....

På generelt er det god anledning til å finne ut mye rart om folk + at mange ganger gir meg god underholdning.

Jeg takler ALT [;)][;)] men holdningen til enkelte skremmer meg virkelig...
Men klart, alle har jo rett til sine meninger. Men det virker ikke som at alt er gjennomtenkt bestandig. Eller så vet de bare ikke bedre..[X(]
Jah huff, nå var jeg frekk....

Jaja, er noen som jeg, hvordan skal jeg si dette pent..., stusser veldig over... Men folk er jo forskjellige og sånn blablabla.
Men normal folkeskikk gjelder uansett om man snakker med en person ansikt til ansikt eller om man skriver på forum, mener nå jeg da.. Og det er vel litt ikke-tilstedeværende noen ganger der inne..

ORIGINAL: *DrømmeBolla*

Det er helt sinnsykt der inne til tider.. Herremin.. Har man ikke samme meningen som visse der inn blir ma jo hudfletta[&:]
Men sitter nå som oftest bare å titter der inne jeg.. Og noen tråder har gitt meg mye underholdning.. Godt vi ikke har det sånn her inne ihvertfall[:D]

Jeg klarer ikke å la vær å kommentere jeg! Irriterende[:'(] Er så mye sykt der, og da må jeg si ifra, hehe[:)]
Men glad jeg bare kan komme hit inn igjen etterpå og ikke få juling[;)]

Det er noen rare skruer på generelt, akkurat slik som det er i den store virkelige verden også. Jeg er ikke så aktiv der, men jeg pleier å ta en sniktitt innimellom. [:)]

Back
Topp