At det går an å bli så hormonell!!!!

*Poppy*

Glad i forumet
Kjere vene... her sitter jeg alene hjemme og skal kose meg med en film mens samboeren er på fotballkamp, og sitter bare å griner...

Jeg tar lett til tårene hvis en film er trist, men dette tar kaka.. Jeg har sitti her å skikkelig hulka, måtte gå å bare vaske av mascaraen for tårene bare spruta... så hormonene har tatt meg skikkelig :) måtte le av meg selv, skulle tro jeg var søstra til hun som døde i filmen...:)

Husker jeg ble veeelidg følsom da jeg gikk gravid med jenta, så har det jammen meg ikke gitt seg heller. Jeg sutrer som bare det når jeg ser film og tv serier, har blitt hake bedre bare 

Satt igår og så på Grey's Anatomy og fikk tårer i øynene og/eller grinte flere ganger iløpet av en episode.
Jeg også kan være veldig følsom når jeg ser TV, men merker stor forskjell ja =P

Etter at jeg var ferdig med å se på TV måtte jeg bare sette meg (tilrette) å grine. Aner ikke hvorfor..!! Bare følte at jeg måtte få slippe ut noen følelser som lå inni meg... ganske rart å sitte å stortute alene i stua, uten å faktisk ane hvorfor .. haha!! 

hehe, så herlig dere:)
Merker mine hormoner også løper litt løpsk:/ Meeen det blir vel bedre:)

Har ikke begynt med grininga enda, men har de siste dagene blitt så utrolig sint og irritert inni meg for småting som feks når mannen gjesper høyt eller absolutt skal prate når jeg vil høre resultatene i idol.. hehe. 

Ble så rørt da to ansatte fikk ros på foreldremøte i barnehagen i går at jeg satt med tårer i øynene! Da skjønte jeg at hormonene mine er heeeeelt på tur! Hadde det ikke sånn sist svangerskap!

Back
Topp