At det er mulig

bondekone

Forumet er livet
Har en bror på 25 år. Foreldrene mine var hos oss en tur i helgen,svært sjeldent de kommer til oss Pga bror min og firmaet hans.Pappa klarer ikke å slappe av pga at det altid er mas fra bror min angående forskjelige ting.
Idag mens jeg pratet med søskenbarne mitt på tlf så spør han om jeg hadde lest hva bror min hadde skrevet på face. Svarte at jeg ikke hadde lest det. Da hadde han skrevet mamma og pappa er hos Navne mitt , arg hvorfor kunne de ikke heller dratt til xx og xx(min søster og manna som er naboer med mamma og pappa) Virker som han ble sur for at de dro til meg .De kom da opp på lørdag ettermiddag og ble til søndag ca kl 15 for da måtte de dra for å hente dateren til bror min som har vært hos mor sin i 3 uker. Virker som at han ikke vil at foreldrene mine ska ha kontakt med meg og ungene.

Hvorfor spør du han bare ikke hvorfor han har problemer med at de reiste til deg?

Snekka skrev:
Hvorfor spør du han bare ikke hvorfor han har problemer med at de reiste til deg?

har gjort det nå,sendte en sms til ham å spurte så får bare se om jeg får noe svar
Vet det egentlige svare hvorfor slik sett, men de tkommer han aldri til å innrømme

Back
Topp