Astmamedisin/inhalator til voksen

Emimoreh

Andre møte med forumet
Hei dere. Er kanskje ikke er normalt ting å spørre om her, men håper noen kan hjelpe!

Jeg har anstrengelsesastma, hvilket betyr at jeg sliter hvis jeg anstrengter meg noe mer enn vanlig. Vi var nylig på en fjelltur, og jeg måtte snu halvveis fordi jeg ikke klarte å gå resten pga den forbaska astmaen. Hadde ikke med meg inhalatoren, da jeg har gått tom.
Vi planlegger en tur igjen i neste uke, og jeg vil så veldig gjerne komme meg til topps!!

Så spørsmålet mitt her er, er det noen som har en Ventoline (blå) til overs som jeg kan låne/kjøpe?

Har prøvd å bestille time hos legen for nye medisiner ( pga ny fastlege og flytting må jeg innom han for alt av medisiner nå i begynnelsen..), men det var ikke no ledig på tre uker. Og det er nå jeg har ferie of mulighet til å dra på tur! Krise!!

Om den må sendes så betaler jeg selvsagt frakt. Kjempeflaut å spørre, men håper det er noen snille sjeler der ute som vil hjelpe :)

Ta deg en tur på legevakta, eller daglegevakta så kan du få hjelp der :) håper du får blitt med da.. ;)

Back
Topp