Noen som har erfaring med det? Lille hoster og jeg hører han surkler, som flere barn jeg har hørt med astma før, men han er ikke snørrete, men det høres ut som han har rikelig med slim i luftveiene, han klager kanskje bittelitt mer enn vanlig? Men ikke noe jeg legger spesielt merke til. Prøvde å ta det opp med hs tidligere da han pep veldig når han pustet, hun mente da det var alt for tidlig å få astma, men legen undersøkte han, og det var visst helt normalt da. Nå er det anderledes, men han virker ikke syk, han kjennes varmere enn vanlig, men han har ikke feber, dere som har hatt barn med astma tidligere, hvordan merket dere det? Han er jo sikkert bare forkjøla, men syntes det er så rart at han da ikke er tegn til snørrete, er liksom så redd for å gå rundt å tro at han bare er forkjøla dersom det faktisk er noe mer, men vi skal på 3.mnd på torsdag så jeg skal høre da, drar ikke noe før siden allmentilstanden er fin. Bare lurer på om det er noe spesielt man merker som kan tyde på at det er astma?