Astma

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Kom til å tenke på no. Jeg har alltid måtte bruke astma spray opptil 2-3 ganger daglig når det er kaldt ute. Pleier å våkne andpusten, og bli andpusten bare av å gå. Men jeg har ikke brukt det siden januar en gang. Må jo ha noe med graviditeten å gjøre? :p det er super digg altså :D moren min har også astma og hun hadde aldri symptomer på det da hu var gravid :p

Kan fort hende det ja! Jeg har pollen allergi og hadde ingen plager den våren/sommeren jeg gikk med sønnen min!

Det er veldig mange som blir super friske i svangerskapet! Så det er mye mulig at det er tilfellet ja:)

Kan fort hende det ja! Jeg har pollen allergi og hadde ingen plager den våren/sommeren jeg gikk med sønnen min!

Samme med meg - jeg fikk i april og mai, men hele våren + sommeren gikk fint likevel :) Satt liksom i en stund etter, rett og slett :) Mamma ga meg en forklaring på det en gang, er noe fra graviditeten som gjør det hvertfall :) Så det er jo supert!! :D

Jeg har ikke greie på sånt, men det høres jo helt supert ut da :D

det kan sikkert stemme :-) svigermor har 3 barn, hun har hele sitt liv slitt med magen og allergi og forskjellig. hun har sagt til meg at hun har aldri vært så frisk som hun var i de 3 svangerskapene sine :-)

Back
Topp