Astma

Sunny84

Forelsket i forumet
Heisan alle sammen! Tok min siste p pille for någen dager siden og har akkurat meldt meg in her, spennende! :) *krysse fingrene*

det eg lurte på e om någen har erfaring med graviditet og astma? eg har nemlig astma og lure litt på koss det blir me medisiner og sånn..
 
Det har jeg også, og har brukt medisiner som alltid. Jeg bruker seretide og ventoline.[:)]
 
Jeg fikk beskjed om å slutte å bruke Seretide hos lege og bare bruke Ventoline. Derfor har jeg bare brukt Ventoline under svangerskapet, men det har funket bra!
 
Takk for svar[:)]

hmm, da varierer det kanskje litt fra person til person. Jeg har bestilt en time hos legen så får vi se :)
 
jepp, da var det nok ikke domt me den legetimen eg har bestilt:P mamma og samboer maste eindel om det, hehe:P

bruker ein inhalasjon morgen og kveld med seretide og ventoline ein gang i blant. kjenner det ganske godt hvis eg ikkje tar medisinene, så må nok gå på noe hvertfall

ps: kjempeflotte mage du har! :)
 
jeg brukte også seretide som vanlig under svangerskapet.
 
Det er mindre farlig ifht bivirkninger å bruke den, fremfor å få astmaannfall( noe som fort skjer dersom man er undermedisinert)
 
Men etter graviditeten har jeg faktisk blitt helt god fra astmaen. Brukt ventoline maks to ganger i løpet av siste året, og ingen seretide[:)]
 
Back
Topp