Noen her som har eller har hatt astma barn? Og om barnet da har vokst det av seg?
Jeg har en sønn på 10 mnd, og jeg sa fra han var 9 (!!!) dager gammel at han hadde astma, men jeg ble ikke tatt på alvor før flere mnd senere, så han fikk ikke astma medisiner før han var 4-5 mnd
Nå så er astmaen så sterk at vi må bruke forstøvermaskin hver dag (flere ganger om dagen) pluss annen astma medisin hver dag. Vi har en barnespesialist her i byen, og hun gir seg nå om 2-3 uker, og vi fikk beskjed om at han nå da må følges opp på sykehuset fram til det kommer en ny barnespesialist, noe som ikke kanskje ikke skjer før over sommeren. Kjenner at jeg begynner å bli redd for at dette ikke er noe han kommer til å vokse av seg
Astma ligger veldig godt i familien min, og jeg selv har også astma. Det er ikke så ofte jeg trenger medisiner lenger, så håper at han slipper å ha det gjennom livet.
Jeg har en sønn på 10 mnd, og jeg sa fra han var 9 (!!!) dager gammel at han hadde astma, men jeg ble ikke tatt på alvor før flere mnd senere, så han fikk ikke astma medisiner før han var 4-5 mnd