Assistert befruktning.

Frk79

Betatt av forumet
Hei. Jeg og samboeren min håper å bli henvist til UNN i nærmeste framtid for prøverør... er det noen som vet hvor lang ventetid det er og hvordan en slik prosess foregår?

Det er i følge fritt sykehusvalg 8 uker ventetid på utredning og 12 uker på behandling ved UNN. Det er der det er kortest ventetid av de offentlige klinikkene i Norge. :)

Gangen i et prøverørsforsøk? Da anbefaler jeg i så fall brosjyren til Riksen siden den ligger på nettet (det er litt forskjellige rutiner fra klinikk til klinikk, men mye som er likt også.)

Informasjonsbrosjyre (oppdatert 29.04.2014)

Tusen takk for svar☺ tror jeg har tatt de tester som trengs, men vi venter fortsatt på innkalling for å få tatt sædprøve... må man gjøre nye prøver etter henvisning?

Tusen takk for svar☺ tror jeg har tatt de tester som trengs, men vi venter fortsatt på innkalling for å få tatt sædprøve... må man gjøre nye prøver etter henvisning?

Ikke hvis de har det de trenger. :)

Det høres jo lovende ut det da☺ er helt ny her inne og har lest så mye negativt og om laaang ventetid for å få hjelp....noe jeg føler jeg ikke har tid til siden jeg er 36 år og ikke har barn fra før.

Det høres jo lovende ut det da☺ er helt ny her inne og har lest så mye negativt og om laaang ventetid for å få hjelp....noe jeg føler jeg ikke har tid til siden jeg er 36 år og ikke har barn fra før.

Det er nesten ett år ventetid på det verste, men UNN har veldig kort ventetid. Så du er heldig sånn sett. :)

Back
Topp