Marihønas kjæreste
Andre møte med forumet
Noen andre her som er i lesbisk forhold og som driver med assistert befruktning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor holder dere til?
Hvor holder dere til?
Sikkert dumt spm, men hva er ftm?Ikke lesbisk, men gift med en ftm. Vi hører til StorkKlinik i Danmark![]()
Ahaaa! Ja, stemmer. Jeg leste jo historien din ett sted her inneFtm = female to male og motsatt på mtf.
Mannen min er født kvinne og er i samme prosess som de i "født i feil kropp" på tv2. (Har en operasjon igjen, og da er han helt ferdig)
Ahaaa! Ja, stemmer. Jeg leste jo historien din ett sted her inneRørende tv-program er det og
![]()
Så bra! Det er så viktig at barn får dette inn i opplæringen. Synes skolen burde legge vekt på alle typer legninger i seksualundervisning. Tenk hvor mange som sitter der og er kjempeforvirret eller frustrert i sin egen kropp. Håper dere ikke må vente så altfor lenge med den siste operasjonen daHar en dagbok her hvertfall
Serien var veldig rørende og etterlengtet av mange som er under den prosessen og familie. Jeg håper mange får et bedre syn og ser at ikke alt er en dans på roser og at ikke alle har glansbildehistorier å komme med. Viktig å få frem at det blir utsettelser også, noe vi er litt irriterte over.
Og nå skal jo også dette programmet bli vist som en del av skoleopplæring også![]()
Så bra! Det er så viktig at barn får dette inn i opplæringen. Synes skolen burde legge vekt på alle typer legninger i seksualundervisning. Tenk hvor mange som sitter der og er kjempeforvirret eller frustrert i sin egen kropp. Håper dere ikke må vente så altfor lenge med den siste operasjonen daKrysser fingre og tær
![]()