Assistent i bhg uten utdanning...

• Trådstarter Trådstarter Sun_shine
  • Opprettet Opprettet
S

Sun_shine

Guest
Dere som jobber med det eller dere som er pedleder osv... Spørsmål:
-hva gjør en assistent i bhg i forhold til en pedleder eller førskolelærer?
-kan en assistent stenge, åpne bhg eller er dette sjeldent?

Jeg tenker på dette oga jeg driver å ser etter jobber og innimellom dukker det opp jobber som assistent i bhg. Jeg tenker mye sånn... er vel ingen vits å søke, dattera sin bhg åpner 06.30... da rekker jeg ikke komme meg til min jobb å eventuelt åpne osv osv...
Og hva med stenging, dersom bhg er like lenge oppe som der min datter går, da blir det problemer med henting...
Er dette bare bagateller som man sikkert kan høre med de andre ansatte, om man kan komme senere, dra før osv?

Assistenter slipper unna det kjedelige - papirarbeid, ledermøter o.l.
Men ja, man stenger og åpner. Det går på "turnus".

ORIGINAL: Snikesnuppa

ORIGINAL: Kittekat

Assistenter slipper unna det kjedelige - papirarbeid, ledermøter o.l.
Men ja, man stenger og åpner. Det går på "turnus".

SIGN. Men du får lengre arbeidsdager (hvis de ikke tilrettelegger spesielt for deg), og dårligere lønn enn de som har bedre utdannelse og ped.lederjobb [;)] Og i mitt tilfelle så skifter jeg bare bleier, rydder og vasker, kler på barna, sjekker de på uteplassen, ordner med maten, osv... Er ikke alltid man får koselige oppdrag som å holde en aktivitet med ungene, osv.

Vi deler på sånt i vår bhg, er ofte vi assistenter som har sangstund, formingsaktiviteter osv. I hverdagen er det igrunnen ikke noe forskjell på oss assistenter og pedleder.

Vi deler på sånt i vår bhg, er ofte vi assistenter som har sangstund, formingsaktiviteter osv. I hverdagen er det igrunnen ikke noe forskjell på oss assistenter og pedleder.

sqmme som i min bhg[:D]

ORIGINAL: luddemamma81

sqmme som i min bhg[:D]
samme i vår. Vi bytter på det[:)]