assisted hatching

Ch82

Betatt av forumet
Noen som har prøvd assisted hatching? Ble anbefalt av en bekjent å spørre om de kan gjøre det på neste innsett. Hun hadde fått gjort det i Danmark etter mange mislykkede forsøk og da hadde det til slutt gått bra for dem. ❤️ Prøver å google litt men kom opp lite om det på norske sider.

Mener å ha lest at det ikke er lov å utføre i Norge. Noen må gjerne korrigere meg om jeg tar feil nå.

Takk for svar ❤️

Ja ble gravid med når jeg gjor det . Var på Maigaard med første barn , ikke lov i Norge . Er gravid med nr 2 nå fra hausken var redd det ikke skulle gå uten aha men det gjor det.

Fikk beskjed fra gynekologen min at det var lov i Norge. Men ikke anbefalt med mindre de så at eggene faktisk hadde ganske harde skjelllag. Og at de da isåfall tok kontakt etter de var blitt befruktet før innsett.
Ja ble gravid med når jeg gjor det . Var på Maigaard med første barn , ikke lov i Norge . Er gravid med nr 2 nå fra hausken var redd det ikke skulle gå uten aha men det gjor det.
Det gjøres ikke i Norge men jeg gjorde det i Danmark.. :)
Mener å ha lest at det ikke er lov å utføre i Norge. Noen må gjerne korrigere meg om jeg tar feil nå.

Det stemmer ikke ifølge det jeg fant :) heller ikke sett en eneste klinikk som tilbyr dette .

Vedlegg

• Screenshot_20240805_035245_Chrome.jpg
    Screenshot_20240805_035245_Chrome.jpg
    607,1 KB · Visninger: 42
Det stemmer ikke ifølge det jeg fant :) heller ikke sett en eneste klinikk som tilbyr dette .
Ja jeg og kom frem til det når jeg googlet. Men gynekologen sa det var lov, men ikke noe de helst gjorde da det ofte kunne gi større grunn for spontanabort. Men mulig han tar feil selvfølgelig.

Ja jeg og kom frem til det når jeg googlet. Men gynekologen sa det var lov, men ikke noe de helst gjorde da det ofte kunne gi større grunn for spontanabort. Men mulig han tar feil selvfølgelig.
Da tenker jeg at den gynekologen tar feil :)

Da tenker jeg at den gynekologen tar feil :)
Ja han er fra Tyskland og har jobbet her i Norge noen år. Så mulig han blander sammen med reglene derfra.

Men han anbefalte uansett ikke å gjøre det.

Back
Topp