Assisted hacking hvor reiste du?

Søskenprøveren

Elsker forumet
Assistert-jentene
Februarhjertene 2025
Med første var jeg på Maigaard i Århus men kronglete reise vei og vanskelig komme dit.
Hadde 3 ivf dær og lyktes på 3 forsøk da men assisted hacking og scratching. Ingen egg på frys noen gang.

Assisted hacking er jo ikke lov i norge.
Har hat 2 mislykkede ivf hos hausken skal i gang med 3 nå snart. Har tatt scratching nå før siste forsøk .

Men om det ikke går vurderer jeg sterkt prøve assisted hacking igjen , men orker ikke dra til Maigaard.
noen som anbefaler en plass de gjør det? Som er litt enklere dra til?

Veit ikke om det enklere for deg å reise til København? Jeg har kun erfaring fra Maigaard i Århus å synes det har vært veldig greit, men nå bor vi sånn til at båt til Fredrikshavn/hirtsharls og kjøre ned ikke har vært noe problem:) Odense er vel heller ikke enklere å reise til.

Veit ikke om det enklere for deg å reise til København? Jeg har kun erfaring fra Maigaard i Århus å synes det har vært veldig greit, men nå bor vi sånn til at båt til Fredrikshavn/hirtsharls og kjøre ned ikke har vært noe problem:) Odense er vel heller ikke enklere å reise til.
Jo mye enklere med direkte fly til København.. Bor på Vestlandet og tar over 6 t kjøre til krs. Så ikke aktuelt ., det er for tungvint . Spesielt med ett barn ...

Aleris Fertility i København :)

Back
Topp